Režie:
Edgar WrightKamera:
Bill PopeHudba:
Nigel GodrichHrají:
Michael Cera, Mary Elizabeth Winstead, Kieran Culkin, Chris Evans, Ellen Wong, Anna Kendrick, Brandon Routh, Alison Pill, Jason Schwartzman, Johnny Simmons (více)Obsahy(2)
Dvaadvacetiletý Scott Pilgrim je poněkud nevyzrálý mladík, který hraje v rockové kapele Sex Bob-Omb. Zrovna je bez práce a chodí s roztomilou středoškolačkou. Všechno je skvělé, dokud mu do života nevstoupí úžasná a nebezpečná Ramona Flowersová. Po uši se do ní zamiluje a začne plánovat společnou budoucnost. Scott brzy zjišťuje, že jeho vysněná dívka si životem nese velmi neobvyklé břemeno. V cestě ke štěstí mu totiž stojí sedm bývalých Ramoniných partnerů, kteří ovládají její milostný život a udělají cokoli, aby byl okamžitě odstraněn každý další nový nápadník. Pokud chce Scott získat svou lásku, bude muset všechny expartnery zničit dřív, než oni zlikvidují jeho. (TV Nova)
(více)Videa (4)
Recenze (1 581)
Film, v němž hlavní hrdina před půvabnou čínskou středoškolačkou jménem Knives (yes!!) dá přednost jakési Ramoně, která ani netuší, jakou barvu vlasů nebo jakého kluka to vlastně chce, si komentář snad ani nezaslouží... Takže jen ve zkratce - v jednotlivostech bezvadné, přehršel výborných nápadů a drobností, ve výsledku roztahaná jednohubka s nepříliš sympatickou ústřední dvojicí. Hudba, Kieran Culkin a úvodní logo Universalu na jedničku. ()
Soundtrack Nigel Godrich: 1. We Are Sex Bob-Omb - Sex Bob-Omb ,2. Scott Pilgrim - Plumtree ,3. I Heard Ramona Sing - Frank Black ,4. By Your Side - Beachwood Sparks ,5. O Katrina! - Black Lips ,6. I'm So Sad, So Very, Very, Sad - Crash and the Boys ,7. We Hate You Please Die - Crash and the Boys ,8. Garbage Truck - Sex Bob-Omb ,9. Teenage Dream - T. Rex ,10. Sleazy Bed Track - The Bluetones ,11. It's Getting Boring By The Sea - Blood Red Shoes ,12. Black Sheep - Metric ,13. Threshold - Sex Bob-Omb ,14. Anthems For A Seventeen Year Old Gir - Broken Social Scene ,15. Under My - Thumb ,16. Ramona (Acoustic Version) ,17. Ramona - Beck ,18. Summertime - Sex Bob-Omb ,19. Threshold (8 Bit) - Brian Lebarton, ()
Pamatuju si, že jsem na to šel tenkrát do kina se školou a nikomu z nás se to nelíbilo, holt Kanada. O filmu jsem předem nic nevěděl a proto pro nás pro všechny bylo velkým překvapením, jakou blbost jsme vlastně viděli. Vůbec jsem nechápal ty speciální triky, ale v kině to byla celkem zábava, takže alespoň to jsem si vcelku užíval. O to větší překvapení pro mě bylo, když jsem cca po roce zjistil, že se tento film vlastně "kritikům" líbí. Scott Pilgrim je jiný, to ano, ale stejně pořád nevim, proč to na čsfd není mezi nejhoršími filmy. No, nějaký věci prostě nikdy nepochopím. O něco později jsem se začal zajímat o Avengers a byl jsem naštvaný, že se nenatočil film Ant-man (jeden z podpůrných filmů), kterého měl točit Edgar Wright. Režisérovi a Scottovi jsem dost zazlíval, že kvůli takové blbosti se odložil film, který už dlouho očekávám. No co, pak jsem se na Pilgrima podíval ještě jednou a...už se mi to tak hrozné nezdálo, takže jsem ještě jednu hvězdičku přidal...70%...[říjen 2010_Kino Šumava_Klatovy] ()
V podstatě si neumím představit, že by převod videoherního narativu a komiksového stylu do filmových vyjadřovacích prostředků mohl dopadnout lépe. Nejde o to, že jednotlivé dílčí prkvy byly k vidění jinde ve stejném provedení, aby se vyjádřila specifičnost čtení komiksů oproti filmům či se vyjadřovala specifičnost časoprostorového pojetí a zákonů fikčního světa videoherní logiky oproti té filmové. Jde o to, že v takové míře a takto pohromadě ony dílčí společné prvky nebyly nikdy předtím k vidění. Neznamená to ale, že by se oslabovala síla filmového média na úkor her či komiksů, jako se to přihodilo jiným věrným adaptacím, ale naopak dochází k ozvláštnění na mnoha rovinách. Když už si člověk říká, že by mohlo dojít k tomu, že by se ono nepřeberné množství ozvláštňujících prostředků stalo konvencí, najednou na nás čeká narativní či stylistická finta. A ačkoliv bude tento biják oceňován především za svoji montážní stránku, uznání si zaslouží spíše mizanscénové (jak se to skloňuje?) řešení, což je patrné na famózně inscenované závěrečné bitce dvou párů. Čirej nerdgasm. ()
Enormní porce nápadů a originálních drobnůstek, vizuální nátěr, prostě přestylizovaná rychlopalba, která se snaží vystihnout život trendy-mládeže. Videohry, comicsy, hudební kluby a láska. Přese všechnu chytlavost mi v hlavě bušila otázka "Proč?". Proč utopit takovou tsunami drobných radostí do banální storky, která má hloubku plošinové gamesy a nestihne strhnout ani během romantických pasáží? Proč Wright plýtvá svou kreativitou na takovou píč... pardon, geekovinu? Pilgrim je líbivá a hravá jednohubka, nic víc. Když už do opulentní a "progresivní" slepé uličky, do které obyčejný lid nechodí, pak se Speed Racerem. Místy už lehce odzívaných 65%. ()
Galerie (141)
Zajímavosti (68)
- Veškeré skici ve filmu kreslil autor komiksové předlohy Brian Lee O´Malley. Např. nákresy nepřátelských kapel, Scottovu (Michael Cera) skicu Ramony (Mary Elizabeth Winstead), ale i cedulku "Do Not Sit" na gauči v obchodě s oblečením, kde Scott tráví čas s Knives (Ellen Wong). (ThinkGeek)
- Když Scott Pilgrim (Michael Cera) během finálního souboje mluví s Knives Chau (Ellen Wong), na pozadí hraje píseň kapely Broken Social Scene s názvem "Anthems for Seventeen Year Old Girl", která je v této scéně jednou z mnoha narážek na věk Knives. (Othello)
- Všechny komiksové pasáže ve filmu jsou převzaty přímo z komiksové předlohy. (Othello)
Reklama