Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Naivní Leo neuspěje ve snaze stát se hercem, jako na zavolanou se však objeví strýc Ivan s lákavou nabídkou. Hodlá kandidovat do europarlamentu a potřebuje do své úspěšně rozjeté reklamní agentury náhradu za ředitelku, která ho podrazila a odešla ke konkurenci. Leo zpočátku netuší, že strýc chce nechat firmu zkrachovat, a proto najal neschopné outsidery - účetní v důchodu Karličku, pubertálního textaře Mikiho, grafika Kamila a mladou manažerku. Ti vůbec nemají tušení, jak to v takové reklamce vlastně chodí. Jejich snažení se sice projevuje vytrvalým odlivem zákazníků, potom však má jedna z hloupých kampaní nečekaný úspěch a zakázky se jen hrnou. Když navíc Leo s ostatními zjistí, oč strýci opravdu jde, rozhodnou se převzít iniciativu, a to s pomocí nečekaného spojence... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (354)

ecceHOMMO 

všechny recenze uživatele

Tak neviem, tušim som dáky divný.....bo ja som sa príjemne bavil pri sledovaní tohoto nenáročného, milého i vtipného snímku ktorého čaro sa nedostaví hneď, ale treba si chvíľočku počkať.....nie je to veľdielo, nie je to film s dákou hlbokou pointou či myšlienkou....ale vždycky nejde len o toto....ja to vidím ako ideálny film na rozptýlenie a oddych. ()

Bluntman odpad!

všechny recenze uživatele

Přijde mi naprosto neuvěřitelné, že něco takového jde u nás do kin a lidi jsou ochotni za to platit (ba co hůř, ještě se u toho baví). Existují případy, kdy sitcomy natažené na celovečerní délku fungují docela dobře (MILUJTE SVÉHO ZABIJÁKA), ale tohle ten případ není, protože Kotík nedovede pointovat a nemá vůbec žádný cit pro načasování, neumí si poradit s tzv. "running gagy". Po řemeslné stránce to je naprostá katastrofa, v níž se užívá typických seriálových postupů (záběr na budovu, prostřih do dění uvnitř s otravným hudebním předělem), ale vše je zde dokonce pod úrovní TV. Nepamatuji si, kdy jsem naposled viděl film, ve kterém nejen že někdo nedokázal zaostřit na akci odehrávající se v druhém plánu, ale i postavy a věci v popředí byly neostré a rozmazané. Herci natahaní z příšerných televizních seriálů odvádějí svůj odpadový standard, zamrzí ztrapňování se Ivy Janžurové či nefunkční camea Jiřího Langmajera a Marka Vašuta. Nejhorší ze všeho ale není nepatřičnost "nefilmu" na plátnech kin, jeho řemeslná a herecká nemohoucnost, nýbrž největší a nejhloupější koncentrace product-placementu a celková "hospodovost" díla, ve kterém jsou postavy nesnesitelní idioti, se svými maloměšťáckými sny a nesnášenlivostí vůči politice a se silnou nákloností k sexu. Pamatuji si, že jeden ze zahraničních recenzentů v případě "MOVIE" série pronesl, že viděl víc talentu v hovnu svého psa... inu, já psa nemám. 0/10 ()

Reklama

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

co k tomu říct...od komedie bych očekával,že se pobavím a zasměju,což se tady nestalo.Odkoukal sem to sice celé,ale na víc jak na 2 lehké pousmání to nebylo.Námět sice není žádný zázrak,ale určitě se z něj dalo vytřískat víc,nehledě na herecké obsazení,které mi bylo z větší část krajně nesympatické...sakum prásk další z nekonečné série českých rádobykomedií,která se sice dá odkoukat,ale že by jí člověk musel vidět víckrát se rozhodně říct nedá... ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Stokrát raději se podívám na český film ze žhavé současnosti, než na český film z dob cara Klacka, první republiky nebo z dob bolševika. Film Martina Kotíka není ani tak komedií, ale spíše pokusem poukázat na pokrytectví v naší společnosti, akorát tady se na to jde přes reklamní agenturu. Jan Zadražil v hlavní roli je typický loser jménem Leo, snící o herecké kariéře až v Hollywoodu, který od svého strýce (Jan Vydra) a vlivného podnikatele kandidujícího do evropského parlamentu, přijme vedoucí místo v reklamní agentuře, která najímá neschopné zaměstnance, aby firma co nejdříve zkrachovala. A právě rozvádějící se hamižný zbohatlík z toho mohl, jak jinak, než profitovat. O těchto záludných praktikách ve firmě ví pouze Leo, a je jen na něm, jak se k celé záležitosti postaví, protože i tak budou nepoctivé záměry jeho strýčka brzy odhaleny. Je škoda, že film nevyužil svůj počáteční potenciál podložený dávkou originality za vydatné režisérovi pestrobarevné stylizace a spoléhal se jen na úvodní rozehrání partie neschopní zaměstnanci versus podrazácký a vychytralý šéf, která sice vycházela, ale v závěru přišla s dost nevěrohodnými aspekty v ději. Střídání milenek bylo dosti chabé rozuzlení zápletky, která mě do té doby bavila a raději bych přijal tu variantu s vydíráním podnikatele mafií, než tu s rozvodem, zvláště když na place byla viděna pěkná přehlídka neschopných exotů ve firmě. Nápad nechat ve filmu jít události opačným směrem, kdy úspěch ve firmě byl nepřípustný a naopak za neúspěch se sklízela pochvala, považuji za neotřelý, ale zde poněkud nedotažený, vzhledem k nepříliš přesvědčivému vyznění filmu. Dobrá herecká sestava však film spolehlivě táhla a hlavně v první polovině měl film slušné tempo, ale pak ho chytla křeč ve scénáři. 50% ()

WoWoW odpad!

všechny recenze uživatele

Já si myslel, že hloupých filmů jsem se u nás v Čechách s nástupem seriálů zbavily. Chyba je pravdou, pořád někdo dokáže zplodit film, který vypadá jak další díl VKVéček nebo Ordinace v růžové zahradě. Scénář bych napsal taky, režie podle mě skoro nebyla potřeba a herci, no všichni už mají za sebou určitě lepší role a výkony. Jednoduše odpad jako když tiskne. ()

Galerie (9)

Zajímavosti (4)

  • Film se natáčel v Praze. [Zdroj: filmovamista.cz] (SONY_)
  • V závěru filmu, kdy zaměstnanci oslavují výhru nad Mrázem, má Tereza (Sandra Nováková) rasta copánky a na sobě tričko a džíny. V předchozím a následujícím záběru copánky nemá a oblečení má také jiné. (Rutt)
  • Václav Vydra, který ve snímku hraje kandidáta do Evropského parlamentu, obléká ve filmu módní značku Blažek. Ta shodou okolností nedávno zvítězila ve výběrovém řízení, po kterém se stala hlavním dodavatelem kravat a šátků v Radě EU v době českého předsednictví. (suicide)

Reklama

Reklama