poster

Bez soucitu

  • Francie

    From Paris with Love

  • Slovensko

    Horúce pozdravy z Paríža

  • Slovensko

    Bez súcitu

Akční / Krimi / Thriller

Francie, 2010, 88 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • J*A*S*M
    ***

    Zdá se mi, že některé kritiky byly až příliš ostré. From Paris with Love je ucházející akční jednohubka, která se příliš (vůbec) nestará o nějakou příběhovou logiku, ale koukalo se mi na ni docela dobře. Že by na tom bylo oslavovaných 96 hodin (alespoň co se týče scénáře) o mnoho lépe, to se mi teda nezdá ani v nejmenším.(27.5.2010)

  • Malarkey
    ****

    Pierre Morel, John Travolta = perfektní akce s hláškujícím hrdinou mého mládí. John Travolta se vrátil! Zahrál si v akci a nejspíš vytvořil jednu z jeho nejlepších postav, kterou kdy měl tu čest zahrát. Pierre Morel se také vrátil s další akcí, kdy po Taken dorazil s ještě akčnějším From Paris with Love a opět je to zábava, akce a drama a ani v jednom případě nepřehání. To je mi na něm sympatické. Luc Besson totiž svoje scénáře umí přehánět. s Kurýrem to třeba radikálně posral. Ona pravda taky, že ty svoje scénáře píše jako přes kopírák, akorát nadhodí jiné prostředí, trošičku odlišnou postavu. Podstata je vždycky stejná. Z většiny je to ale stále docela dobrá zábava a zaplaťpánbůh za něj a za Francouzské filmy, které tam vznikají. Akčnější už být snad ani nemůžou, aniž by nepřešli mezi akčnosti a bylo to spíše k smíchu než k zaujetí jako právě Kurýr dvojka a trojka. O to více mě, jako obvykle, nepotěšili zdejší vysoko postavení odborníci, co film jako obvykle s radostí sundavají. Holt, když už nevědí coby, rádi si film srovnají s 96ti hodinami a okamžitě tomuhle filmu srazí hřebínek s tím, že režisér už to nejlepší natočil a lepší už to ani být nemůže. No jo no. Jako obvykle. Co jiného od nich můžeme čekat?(2.5.2010)

  • petero
    ****

    Piere Morrel opäť demoluje Paríž a vyžíva sa v zabíjaní menšín. Po jeho treťom režijnom počine je jasné, že tento pán nudný film rozhodne nenatočí. Videné: 2x(28.2.2010)

  • kOCOUR
    **

    Morel si na sebe upletl bič – nejdřív natočil Taken a pak (natočil a natočí) všechno ostatní. Liam Neeson válcuje celou tuhle pařížskou historku lusknutím prstu, přestože Travolta hláškuje jako o život (jen to běhání po střechách už mu zjevně nejde) a akce patří k tomu lepšímu, co poslední měsíce nabídly. Pokud jsem ale u Taken tvrdil, že scénář je demence roku, právě teď a tady se omlouvám. Taken alespoň při vší jednoduchosti dával dokonalý smysl, Paříž bohužel jede přes klasický Bessonův patent „semelu to tam všechno, hlavně ať se něco děje a ještě to pro jistotu řeší nějaké velké téma“, v němž se utopil např. i druhý Okrsek 13. Všeho moc škodí a za pár laciných pistolek, výbuchů a jednu průměrnou honičku se ten zmatek už dneska neschová. Nejsme v osmdesátých letech a i u akčních filmů jsme se naučili používat mozek. Zvlášť když nám někdo předloží obsáhlejší koncept než „unesli mi dceru a teď musím všechny zabít“. Mám neblahý pocit, že podobnou stezkou mají namířeno i Poldové Kevina Smithe. Slabších 50%.(26.2.2010)

  • Rex Mundi
    ***

    No jo... Všetky kritické poznámky tu už asi zazneli. Ja len dodám, že som sa bavila. Na jednohubku to bolo vcelku chutné, v mojom prípade za to môže predovšetkým čierny humor, bez neho by bol celý ten cirkus viac smiešny než zábavný. A ešte Travoltove hlášky strieľajúce do vlastných radov. Hamburgerové scénky do humoru nepočítam, tie mali len zabezpečiť lepšie stotožnenie sa amerického diváka s americkým búchačom uprostred yankeeami toľko mýtizovaného Paríža. A možno to malo čosi spoločné aj s Pulp Fiction - ale komu sa to už dnes chce riešiť? ;-)(15.8.2010)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace