Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dvojice mladíků Filos a Kája míří do vesnice Zálesí, aby si z důvěřivých místních obyvatel vystřelila. Považují za velkou legraci je mystifikovat chystanou stavbou vysílače a pozorovat jejich reakce. Vystupují jako zástupci společnosti, která bude ve vesnici hledat nejvhodnější pozemek pro stavbu vysílače mobilního operátora, a samozřejmě slibují vysokou částku za pronájem pozemku v eurech. Vidina příjmů je pro obyvatele natolik lákavá, že na nějaké podezírání "pánů inženýrů" vůbec nepomyslí. Vesnice se rychle stává bitevním polem, a to s využitím všech povolených i nepovolených zbraní. Protože se ale situace nakonec nevyvine podle jejich plánu, budou muset Kája a Filos vymyslet nějaké náhradní řešení, aby se sami nestali oběťmi svého vlastního podvodu. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (448)

kingik odpad!

všechny recenze uživatele

Někoho chytají záda, někdo chytá ryby a v jedné odlehlé vesničce nechytají mobilní signál. Dva vykukové, kteří však za film stokrát lépe působí jako arogantní floutek & zakřiknutý pochybovač, se rozhodnou s tím něco udělat, a pronudíme se s nimi až do konce filmu, který je naprosto o ničem. Selhává značně nejen ve scénáři, který je neujasněný v tom, do jakého žánru chce spadat, v motivacích postav a v dalších mnoha nedostatcích, jejichž vyjmenování by vytvořilo dlouhou řadu, a rovněž režijně je to jedna velká katastrofa, ale také v technických kategoriích má značné rezervy. Ozvučení filmu bylo tak špatné, až hercům nebylo téměř rozumět, a kamera si dělala co chtěla a nedokázala dát filmu jednotný ráz. Mohlo to být spolehlivé v hereckém obsazení, kdyby to ovšem herci z té nudy vytrhli. Jódlující Dyk na lesní mýtině anebo věčně ostýchavý výraz Hádka asi mnoho povyku nenadělají. Otázkou zůstává, co režisér Řehořek slíbil Menzelovi a Rodenovi za jejich účinkování v takto slabém filmu. Nakonec z toho vznikl nezvládnutý blábol, na kterém není nic zajímavého. Je docela možné, že po jeho zhlédnutí obětujete svůj mobil a rozdupete ho, kdykoliv nechytnete Signál a vzpomenete si na tento film. 0% ()

Kamca_ 

všechny recenze uživatele

Nějak jsem ani nikdy neměla v plánu tento film vidět, ale když ho dnes dávali v TV, tak jsem se koukla a musím říct, že mě to hrozně moc překvapilo. Čekala jsem další nudný a hrozný český film a místo toho jsem dostala supr film, u kterého jsem se nenudila ani vteřinu. Kryštofa Hádka mám hodně ráda a když jsem zjistila, že do jedné z rolí byla obsazena i Eva Josefíková, tak jsem se na to musela podívat. Eva mě hodně zaujala už ve filmu Probudím se včera a tady potvrdila, že hrát umí. Takže nečekaně dávám 75%. A určitě jsem to neviděla naposledy. ()

Reklama

honajz 

všechny recenze uživatele

Pokus Tomáše Řehořka a Marka Epsteina navázat na tragikomické filmy Miloše Formana o české nátuře je na jednu stranu sympatický, na druhou však padá s nevěrohodností příběhu a postav. U nás na (moravské) vesnici žijí různí lidé - někteří jsou vychcánci, další kradli v kolchozu, tuhle Jaruš se chce vdát, než nebezpečně přibere, ale jsou tu i lidé milí - třeba ta knihovnice se zahrádkou, paní řídicí, truhlář, co nás vždycky pozve na zabíjačku a na vínečko a nic za to nechce oplátkou, nebo strejda Ruda, který nám nosí zeleninu ze zahrádky za možnost pokecat si u kafe. Tím chci říct, že na vesnici, kterou znám (a to znám ještě i ty okolní a jednu dokonce přímo na Vysočině, kde se film Signál odehrává), jsou lidé hajzlíci, ale i lidé příjemní a přátelští. Jako všude ve světě. Jen ve vesnici Marka Epsteina a Tomáše Řehořka žijí zatrpklé postavičky, toužící jen po majetku, a teenagerky, toužící jen po sexu, protože se zdá, že ve vesnici žádný další teenager, který by holku z hospody přefikl, nežije. Co potom je na tom, že příběh má solidní začátek, zajímavé charaktery postav, u nichž teprve pomaličku odhalujeme jejich motivy, když to celé v určité chvíli, kdy je jasno a partie jasně daná, ztratí na věrohodnosti? A kdyby jen to. Základní nápad, jenž by původně vystačil tak na hodinový televizní film, je najednou neskutečně rozbřednut a nastavován, až se postavy začnou chovat zcela nelogicky a proti přirozenosti, nemluvě o nudě, jakou podobná rozbředlost, protažená na skoro dvě hodiny, přináší. Přitom jsou zde určité náznaky zajímavosti - třeba linie hospodského v podání Bolka Polívky a jeho snahy být jako jeho dědeček. Když se však zamyslíme hlouběji, zjistíme, že Epstein v mnohém opisoval: něco z Hoří, má panenko, něco z Revizora, a také trošičku z Bobulí. A dokonce ze Slunce, seno... To malé čecháčství, které se chce srovnávat se světem na dvorku plném hoven, to ve Slunce, seno... provozovala Helena Růžičková, zde Karel Roden. Režisér Robert Sedláček se dokáže ve svých filmech podívat na své postavy z vesnice s nadhledem, vidí jejich slabosti, ale i jejich sílu. Zde však jsou postavy jen černobíle a jednostranně pojaté - a i ty dvě (kromě hostinského ještě zneuznaný fyzik v podání Jiřího Menzela), které mají zpočátku nádech vymknout se všeobecné charakterové šedi, nakonec tvůrci hodí do stejné žumpy. K tomu je nutné připočíst velmi nepovedenou a často zbytečně roztřesenou kameru (hned úvodní záběr svou rozklepaností působí velice rušivě), podobně střih je často zbytečně akční tam, kde se nic neděje. Hudba osciluje mezi popíkem a cimbálovkou, s náznaky ambientních variací. Podobně je tomu s žánrovým zařazením - zpočátku se dá film chápat jako moderní drama, jenže pak se přidají rádoby veselé taškařice včetně sestřeleného kohouta, aby konec zkoušel hranice trhilleru a dokonce exploitation (vesničtí burani chtějí lynčovat mládež). Přitom výpravou a některými hereckými výkony jde o slušně odvedené dílo. Herecky nejvíce zaujme Kateřina Winterová, pokud má prostor, i Bolek Polívka dokáže na minimálním prostoru předvést své herecké schopnosti. Karel Roden hraje svůj standard, i když mu na závěr připsali autoři brokovnici do ruky - a vyznívá to směšně. Potenciál zde byl, jenže o chtělo uchopit poněkud jinak, možná podobně jako ve filmu Mistři Marka Najbrta a Benjamina Tučka. http://www.dvdextra.cz/dvd-recenze/signal.html () (méně) (více)

D.Moore odpad!

všechny recenze uživatele

Krátká verze komentáře: Představte si něco, o čem si myslíte, že je to to nejodpornější na celém světě. A představte si, že se na to chtě nechtě díváte dvě hodiny. Takový je Signál.____Delší verze komentáře: Předem upozorňuji, že se budu hodně přemáhat a snažit se používat co nejméně sprostých slov. Tak, a tím bych vlastně mohl skončit, jenže pak byste se nedozvěděli to hlavní. Signál je totiž hnůj. Napřed mě mrzelo, že to budu muset napsat, ale je to čirá pravda. Hlavním strůjcem tohoto smrdutého neštěstí je scénárista Marek Epstein, jeho dokonavatelem pak režisér Tomáš Řehořek. Vytvořili absolutně nezábavný, odpudivý, za "komedii" typu Bobule maskovaný zmršený paskvil, který mě v první řadě urazil tím, jak si filmaři představují obyvatele venkova - muže především jako stupidní idioty, co skočí na lep prvnímu blbečkovi v sáčku, kterého uvidí, a jako necivilizované blby, pro které je například slovo "město" neskutečný pojem, ženy pak jako neznámým cizincům snadno podléhající oběti. Druhou tragédií je příběh. On tam totiž žádný není. Měl ukázat lidskou hloupost, ale ukázal zase a jenom neschopnost tvůrců, kteří snad ani nevěděli, co a pro koho točí. Postavy? Další hnus. Copak je v signálu nějaká postava sympatická? Z ústřední dvojice Dyk-Hádek jistě ne, z obyvatel Zálesí tuplem. Nevím, možná jsem to celé jen strašně nepochopil, ale podle mě je Signál prostě plný hajzlů (jimž by lidé asi měli fandit, když jednoho z nich hraje ten mladý a populární zpěvák) a pitomců, a jediný člověk, který se z těchhle dvou škatulek mohl vymanit, tedy Jiří Menzel, mi byl úplně ukradený. Mimochodem když jsem u toho Jiřího Menzela... Tomáš Řehořek bude nejspíše jeho fanoušek. Ovšem měl by si uvědomit, že střídáním nudných "dějových" scén a detailů pavouků, much, žížal, orosené trávy a dalších přírodní úkazů, které jej jistě fascinují, ani náhodou nedocílí jakékoliv "menzelovské" poetiky. Signál je hrozně dlouhý a hrozně blbý film, a kdokoliv se mě na něj zeptá, toho budu od návštěvy kina odrazovat, přísahám.__P.S. Ohavná píseň od Nightwork mě málem donutila odejít během závěrečných titulků. Jenže to bych přišel o tu bájo besedu s režisérem a producentem. Oba byli ještě marnější než jejich film. A já myslel, že už to ani není možné.__P.P.S. Ještě víc jsem si zanadával tady: http://www.moviescreen.cz/recenze/778/signal ()

hous.enka 

všechny recenze uživatele

Na nezávislý film je to moc komerční, na komerční trhák je to moc takové nijaké. Nebýt dobrých hereckých výkonů (Dyk, Hádek, Roden, Winterová, Lichý), nestálo by to za zhlédnutí. Dykovi role sebestředného don Juana sedí. Kdyby film neměl tak pomalý rozjezd a byl zkrácený tak o dvacet minut, bylo by to jedině dobře. ()

Galerie (16)

Zajímavosti (14)

  • Scény odehrávající se v hospodě podbarvují upravené verzí písní "Jsem gay" nebo "Tepláky" od skupiny Nightwork, jejiž členem je Vojtěch Dyk. (SLOTH)
  • Titulní píseň „Čekám na signál“ nazpíval Vojtěch Dyk ze skupiny Nightwork. (SONY_)
  • Dodávce ve filmu dvakrát ukradnou kola. Ve chvíli, kdy v ní protagonisté prchají, jsou ale kola zase zpět. (Mandalorian)

Reklama

Reklama