poster

Přežijí jen milenci

  • anglický

    Only Lovers Left Alive

  • německý

    Only Lovers Left Alive

  • slovenský

    Prežijú len milenci

Drama / Horor / Romantický

Velká Británie / Německo / Francie / Řecko / Kypr, 2013, 123 min

Režie:

Jim Jarmusch

Scénář:

Jim Jarmusch

Kamera:

Yorick Le Saux
(další profese)

Diskuze k filmu (312)

<< novější 15 14 13 12 8 5 1
    • 3.11.2015  23:25
    ColorkaX
    (hodnocení, komentáře)

    Martin741: To je tvůj názor samozřejmě . Vyvracet ti ho nebudu. 

    • 3.11.2015  23:23
    ColorkaX
    (hodnocení, komentáře)

    hirnlego: Vytrhnout věty z kontextu a dát copy,umí každý.

    • 3.11.2015  19:07
    Mr.Apache
    (hodnocení, komentáře)

    Adam Bernau: Třeba tam nějaké najdeš.

    • 3.11.2015  15:56
    Adam Bernau
    (hodnocení, komentáře)

    Mr.Apache: Jde mi o umění.

    na příspěvěk reagoval Mr.Apache
    • 3.11.2015  15:05
    Martin741
    (hodnocení, komentáře)

    Bluntman: vynimocne suhlas 

    • 3.11.2015  15:03
    Martin741
    (hodnocení, komentáře)

    ColorkaX: strata casu = Loni v Marienbadu a Hiroshima, Mon Amour. Toto urcite nie 

    na příspěvěk reagoval ColorkaX
    • 3.11.2015  02:56
    hirnlego
    (hodnocení, komentáře)

    ColorkaX: "Nechápu to vysoké hodnocení."

    "Každý má nějaký názor na film a holt ne vše se musí dotyčnému líbit . To je otázka vkusu."

     

    Tak ještěže se to vysvětlilo.

    Bonus: "Je to můj názor a plně si za ním stojím a líbit se ti samozřejmě nemusí." To se nikdy neomrzí.

    na příspěvěk reagoval ColorkaX
    • 2.11.2015  11:04
    Mr.Apache
    (hodnocení, komentáře)

    Adam Bernau: U toho Pestrobarvce by bohužel asi bylo lepší, kdyby to bylo porno.

    na příspěvěk reagoval Adam Bernau
    • 2.11.2015  10:44
    ColorkaX
    (hodnocení, komentáře)

    Adam Bernau: Asi tak, pro každého to nebude. Dokážu v klidu pochopit ,že se to někomu líbit nebude a nebudu ho za to obviňovat ,že je to jeho chyba, to opravdu nedělám.  Není to horor a krminálka také ne. Ano moc zvratů tam není,ale přesto film má něco do sebe. A to něco se mě líbilo.  A pozorný divák si všímá,že nic není stejné jak se zdá. Aby jsi pochopil tu poslední větu tak je potřeba to vidět . 

    Např. u tohoto filmu jsem to ,,něco´´ postrádala.

    • 2.11.2015  04:36
    Adam Bernau
    (hodnocení, komentáře)

    ColorkaX: To je v poho. Hlavně aby tam bylo dost zvratů.

    na příspěvěk reagoval ColorkaX , Mr.Apache
    • 1.11.2015  11:52
    ColorkaX
    (hodnocení, komentáře)

    Adam Bernau: O porno opravdu nejde, ale o vztahy ano.

    na příspěvěk reagoval Adam Bernau
    • 31.10.2015  19:47
    Adam Bernau
    (hodnocení, komentáře)

    ColorkaX: Chtěl jsem si filmy, které uvedeš, postavit vedle Only lovers left alive, ale Pesrobarvce bohužel neznám. Nicméně dík za tip, umělecké lesbické porno si nesmím nechat ujít.

    na příspěvěk reagoval ColorkaX
    • 31.10.2015  17:45
    ColorkaX
    (hodnocení, komentáře)

    Bluntman: Nemyslím si, že bych měla nesmyslná očekávání . Ani nutně horor to být nemusel,aby se mi to líbilo i když je poslední dobou vyhledávám, tak neznamená, že mě uspokojí jen tento žánr. Asi je fakt ,že mě tento styl jak to bylo natočené celé prostě nezaujalo. Alespoň budu do budoucnosti vědět ,že Jarmusche si dávat jen tak nebudu. :)

    • 31.10.2015  02:57
    Bluntman
    (hodnocení, komentáře)

    ColorkaX: Ne, netvrdil jsem, že když se někomu nezamlouvá film, je chyba vždy na straně diváka/divačky. Tvrdil jsem a tvrdím, že pokud se někomu nezamlouvá film, přičemž měl/a nesmyslná očekávání a ty jsou důvodem zklamání/nelibosti snímku, chyba je u diváka/divačky. Pokud chci žánrový film (horor) s jasným vyprávěním, které bude mít konvenční závěr a nebudou chybět zvraty, nebudu koukat na Jarmusche.

    Pokud si přečteš, o čem to je, a ještě odvíjíš očekávání od pofidérní kolonky žánr, tak se těmi databázemi holt řídíš. 

    na příspěvěk reagoval ColorkaX
    • 30.10.2015  20:52
    Lamprea
    (hodnocení, komentáře)

    ColorkaX: Bluntman to shrnul celkem fajn, řekl bych. Kdyby jsi do toho filmu šla s tím, že jdeš na novýho Jarmusche, a že to bude asi hodně jiný než většina současný světový produkce, a ne s očekáváním hororu, plnýho napětí a zvratů bylo by to možná trochu jinak ;) Ale nikdy neni pozdě, zrovna tenhle Jarmusch, mě na první shlédnutí taky moc neoslnil, a teď u toho umírám blahem .)))

    • 30.10.2015  19:27
    ColorkaX
    (hodnocení, komentáře)

    Mr.KarlAdler: Chápu, že každý točí jinak, prostě pro mě tohle není . Každý je nastavený jinak a potřebuje u filmu taky něco jiného.  

    na příspěvěk reagoval Lamprea
    • 30.10.2015  19:09
    Mr.KarlAdler
    (hodnocení, komentáře)

    ColorkaX: "Mohla jsem vidět pro mě hodnotnější film, který by mi třeba něco dal". To si v tom ale prostě sama něco hledáš. A jak dokola opakuje Bluntman - není chyba filmu/autora, že tě to nebaví. Filmy (a nejenom filmy) se přece hodnotěj podle jinejch kriterií než jenom subjektivní pocity každýho jednoho z nás. Jarmusch je prostě minimalista. Každej točí jinak.

    na příspěvěk reagoval ColorkaX
    • 30.10.2015  18:55
    ColorkaX
    (hodnocení, komentáře)

    Bluntman: Takže když se někomu nelíbí film, tak je vždy chyba na jeho straně ? Ahaá, tak to jsem nevěděla . Předpokládám, že tobě se líbí každý film, tudíž s tímto nemáš problém. Opravdu s tím nesouhlasím co jsi napsal. Ale je to tvůj názor.

    Jinak se žádnými databázemi neřídím jen si přečtu zhruba o čem to je a zda by mě to mohlo zaujmout, případně mi to něco mohlo sdělit ,pomoct si uvědomit apod. věci.

    Je to můj názor a plně si za ním stojím a líbit se ti samozřejmě nemusí.

    na příspěvěk reagoval Bluntman
    • 30.10.2015  18:03
    Bluntman
    (hodnocení, komentáře)

    ColorkaX: Nikoliv, to není otázka vkusu, ale nesmyslných nároků, které ten člověk má, přičemž je vytýká filmu a ne sobě. Není chyba snímku, že se někdo řídí žánrovými kategoriemi na databázích, ale toho uživatele/uživatelky. Není chyba filmu, že nechce primárně odvyprávět příběh, který by obsahoval zvraty, ve kterém by šlo o zakončení apod., ale člověka, který něco takového očekává. Ona někdy chyba není na straně díl, ale u příjemce/příjemkyně, jako v tomto případě. Zvlášť pokud má tak silácké řeči, jako "kdyby ho nenatočili (sic!) tak se nic nestane". 

    na příspěvěk reagoval ColorkaX , Martin741
    • 30.10.2015  17:37
    ColorkaX
    (hodnocení, komentáře)

    Mr.KarlAdler: Tak buď film tě něčím zaujme, osloví něco ti dá, řekne nebo prostě nic z toho. A pro mě to bylo to nic . Kdyby ho nenatočili tak se nic nestane. Pro mě to byla jen ztráta času . Mohla jsem vidět pro mě hodnotnější film, který by mi třeba něco dal.

    na příspěvěk reagoval Mr.KarlAdler
    • 30.10.2015  17:32
    ColorkaX
    (hodnocení, komentáře)

    Adam Bernau: Třeba naposledy jsem viděla Pestrobarvec Petrklíčový. Tak ten se mi líbil a film mě oslovil a zaujal . 

    na příspěvěk reagoval Adam Bernau
    • 30.10.2015  14:36
    Mr.KarlAdler
    (hodnocení, komentáře)

    ColorkaX: líbit se ti to nemusí, vkus má každej jinej. ale hodnocením a posuzováním věcí jen na základě dojmů baví/nebaví můžeš podle mě lhát sama sobě dost spolehlivě.

    na příspěvěk reagoval ColorkaX
    • 30.10.2015  14:05
    Adam Bernau
    (hodnocení, komentáře)

    ColorkaX: Taky souhlasím s tím, že tam není napětí a zvraty.

    • 30.10.2015  13:58
    Adam Bernau
    (hodnocení, komentáře)

    ColorkaX: Vyber si: buď  "...jen proto, že" nebo "..., jen protože". Nic mezi tím. Jinak s tebou souhlasím: Only lovrers left alive není horror a hodnotit bys měla pouze podle sebe. (Ostatně nemyslím, že by po tobě někdo chtěl něco jiného.) Které umělecké filmy máš ráda?

    na příspěvěk reagoval ColorkaX
    • 30.10.2015  13:11
    ColorkaX
    (hodnocení, komentáře)

    Bluntman: Mám ráda všechny různé žánry i umělecké filmy,ale toto se naprosto minulo účinkem. Každý má nějaký názor na film a holt ne vše se musí dotyčnému líbit . To je otázka vkusu. Pro mě se tam absolutně nic nedělo a byla to jen utahaná dlouhá nuda nic víc. Ani mě nezajímal konec,protože nebylo co končit ,když se tam nic nedělo. Prostě a jednoduše tento film se mi nelíbil a vůbec mě ničím neoslovil . A přece ho nebudu hodnotit nadprůměrně jen, protože tady na csfd to má červenou barvu,to bych lhala sama sobě a to já nedělám.

    • 30.10.2015  12:50
    Bluntman
    (hodnocení, komentáře)

    ColorkaX: Někdy to není chyba na straně filmu, ale toho, kdo se na něj dívá. Není dobrý nápad řídit se žánrovými kategorizacemi na databázích... a dívat se na film nezávislého režiséra a nárokovat si už tak směšné konvence (zvraty, "děj", "napětí" apod.).

    na příspěvěk reagoval ColorkaX
    • 30.10.2015  12:36
    ColorkaX
    (hodnocení, komentáře)

    Lamprea: Kdepak troll, jen názor na film.

    na příspěvěk reagoval Bluntman
    • 29.10.2015  21:00
    Lamprea
    (hodnocení, komentáře)

    ColorkaX: Troll? :D

    na příspěvěk reagoval ColorkaX
    • 29.10.2015  16:57
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    ani nemám sílu to vysvětlovat :-\ 

    • 29.10.2015  16:54
    ColorkaX
    (hodnocení, komentáře)

    Toto a horor ? Tak to leda ve snu. Film bez děje,napětí a bez zvratů . Nechápu to vysoké hodnocení.  Je to dlouhá nuda. Opravdu na co tak dlouhá stopáž? Akorát to byla ztráta času.

    na příspěvěk reagoval Lamprea , hirnlego , Martin741
    • 20.8.2014  15:28

    Příspěvek byl smazán administrátorem.

    • 20.8.2014  15:26
    Martin741
    (hodnocení, komentáře)

    : kde tu vidis hrat Stathama, dementale?

    na příspěvěk reagoval
<< novější 15 14 13 12 8 5 1
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace