poster

Nejvyšší nabídka

  • Itálie

    La Migliore offerta

  • slovenský

    Najvyššia ponuka

  • anglický

    The Best Offer

Drama / Romantický / Mysteriózní / Krimi

Itálie, 2013, 124 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • HoneyBunny
    ****

    Parádní úvod s hrdinou-outsiderem a tajemnou ženou natočený naprosto precizně. Roztahaná a trochu romanticky usoplená střední část. A depresivní "překvapivý" konec, ve kterém se na chvili objeví Praha v celé své kráse. Nečekala jsem to, ale tenhle film mě bavil, a to hlavně díky dvěma pánům: Geoffrey Rush má charisma na rozdávání a ani v pokročilém věku neztrácí na magnetismu a Giuseppe Tornatore je parádní režisér, který dokáže nastolit úžasnou atmosféru. Škoda jen, že více materiálu neskončilo na podlaze střižny, film by pak ubíhal o poznání lépe. A konec je sice dostačující, ale zdaleka neodpovídá na všechny divákovy otázky. Solidních 75 %(6.5.2014)

  • xxmartinxx
    ****

    Tornatore je režisér zakletý v čase a prostoru, točí celý život jako sedmdesátník a ty nostalgické přeslazené obrazy umějí být otravné. Jenže na druhou stranu je v nich i cosi vtíravě účinného, za což je nedokážu odsuzovat. Platí to i pro Nejvyšší nabídku, které se mi chce vytknout hned několik věcí, ale nakonec dám prostě slabší čtyři hvězdy a uznám, že se a to koukalo dobře.(6.9.2013)

  • Dan9K
    *****

    Tak jsem po opravdu dlouhé době viděl brilantní film. Snímek mnoha tváří, tajemný, záhadný a přitom dechberoucí. Snad můžu i říct, že nejlepší romantický film, jaký jsem viděl. Hodnotit nějakou chemii mezi herci mi v tomto případě přijde bezpředmětné. Ti dva mají být zvláštní, nelze v tom hledat nějaké klasické vzorce, podle kterých můžeme hodnotit akurátnost hereckého projevu. Přišlo mi to naprosto v pořádku. Pokud se do filmu ponoříte, nelze sledovat konec jinak než se zatajeným dechem s pocity katarze. Ennio Morricone odvedl také výbornou práci. Skvělá záležitost, která ve vás může hlodat dlouho a podpoří vaši nedůvěru k lidem.(29.12.2013)

  • Madsbender
    *****

    Veľmi príjemná, štylizovaná dráma prekypujúca skvostnou talianskou atmosférou, ktorej hlavnými motívmi sú láska, krása a nefalšovanosť v umení a vzťahoch mužov k ženám. V prvej hodine sa z nej nedá vycítiť hlavná dejová linka, všetko je len jemne naznačené, ako ladné krivky dám na portrétoch talianskych renesančných umelcov, no postupne sa príbeh prehlbuje až k nezameniteľnému, pôsobivému a pomerne deprimujúcemu záveru. Geoffrey Rush v hlavnej roli starnúceho popredného znalca je skvelý, a Sylvia Hoeks je pre mňa objav roka. Dosť mi však vadila tá zjavná snaha o dokonalé zapadnutie celku bez poznateľných rýh a medzier, vďaka čomu pôsobí miestami Tornatoreho réžia až príliš vyumelkovane. I tak jeden z najzaujímavejších filmov roka. UPDATE: Po druhom zhliadnutí: Mise-en-scène, mise-en-scène, mise-en-scène. Dodatočná virtuozita doložená rozplývaním sa nad scénou, kamerou a kompozíciou. Réžia na druhý pokus znateľne citlivejšia a opatrnejšie narábajúca s každým jedným elementom, Oldman a.k.a. Rush ešte silnejší a uveriteľnejší. Film, ktorý zreje ako víno. Nutnosť zhliadnuť opakovane, podobný osud stihne aj Veľkú nádheru - a to na plátne. 95%(31.12.2013)

  • Traffic
    ****

    U tak nezvykle smutného mainstreamově točeného filmu bych rozhodně nepoužíval označení "crowd pleaser", neboť se tu zřetelně jde proti radostné katarzi, která je tu skoro automaticky očekávaná. Snímek si pohrává s midcultovými prvky, protože pojednává o světě vysokého umění a rozehrává love story dvou pokřivených duší, které se díky sdíleným citům "naučí žít" (a stanou se "normalizovanými", podobně jako v jiném Rushově filmu, Králově řeči), ale to všechno se podvrací v nečekaně deziluzivním závěru. Je to vlastně příběh naivní nezkušené zamilovanosti, z níž se ovšem hrdina nepoučí, ale zabředá do ní ještě hlouběji. Jak jsem naznačoval v úvodu, smutnější film jsem dlouho neviděl.(21.2.2013)

  • - Natáčelo se ve Vídni, Římě, Bolzánu, Miláně, Terstu a Praze. (M.B)

  • - Film získal pět Davidů, nejprestižnějších italských ocenění. (M.B)

  • - Přibližně od 48. minuty Oldman (Geoffrey Rush) používá nový smartphone s kapacitním displejem. Má však rukavice, díky kterým by se za předpokladu, že nepoužívá speciální speciální rukavice pro obsluhu těchto telefonů, dovolat nemohl, protože by telefon na jeho ruce nereagoval. (Slim007)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace