Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Zlodějíček Casper (Gustav Dyekjær Giese) bydlí v nejchudší části Kodaně. Když dostane nabídku pracovat pro místní kavkazský gang, neodmítne. Netuší ale, co vše rozhodnutí pracovat pro organizovaný zločin obnáší. Syrový kriminální příběh oplývá intenzitou a věrohodností díky ruční kameře, dynamickému střihu i hereckým výkonům. (MFF Karlovy Vary)

(více)

Videa (3)

Trailer 3

Recenze (98)

misterz 

všechny recenze uživatele

Krutá exkurzia do sveta Kodaňského podsvetia a organizovaného zločinu. Podobne ako v prípade snímku R (2010) aj tu sa Michael Noer drží drsnej, naturálnej formy, ktorá je vďaka kamere ešte umocnená pocitom bezprostrednej reality. Po emočnej stránke táto drámička ku koncu pekne graduje. Trocha zamrzí, že narozdiel od filmu R, sa tu takýto koniec dal čakať už veľmi skoro. Chýbal mi tu nejaký prekvapivý moment alebo šokujúca, nečakaná scénka. Ale aj tak celkom spokojnosť.70/100 ()

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Pěkně udělaná dánská gangsteřina. Film nepřináší nic mimořádného, ale je koukatelný hlavně kvůli svým pěkným protagonistům: je tu 20letý Gustav Dyekjær Giese (hlavní postava zloděj Casper), 18letý Oscar Dyekjær Giese (Casperův mladší bratr Andy) a třeba Dulfi Al-Jabouri (Arab Jamal). ()

Reklama

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Michael Noer servíruje typicky ostrou, chladnou a bezvýchodní filmařinu ze Severu a nejvíce film připomene Refnova Dealera. Kodaňské podsvětí má blízko k Londýnskému a nepříjemná atmosféra z filmu dýchá z každého kouta. Roland Møller jako prototyp hajzla opět vynikající a Gustav Dyekjær Giese to zahrál také velmi obstojně. Tyhle filmy můžu, takže za mne velká spokojenost. 85% ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Silný sociálně laděný skandinávský krimi film s až dokumentárním vyzněním, tedy bez hudby, kamera snímaná z ruky, civilně působící, dobrá práce s herci, autenticky vyznívající prostředí i charaktery a motivace postav, trochu i z manifestu Dogma 95... Casperův příběh se sice vyvíjí podle předvídatelných linií a zákonitostí žánru, přesto je působivý a celý film maximálně sugestivní. Michael Noer, jehož vynikající vězeňské drama R z roku 2010 bylo ve své době celkem událostí, se vrací s dalším zžíravým pohledem na zločinecké podhoubí své rodné země (a vlastně i celé západní Evropy)...a není to příjemná zpráva... ()

Othello 

všechny recenze uživatele

Neskutečně naspeedovaný soc-thriller, od kterého by se mohli ostatní režiséři učit, jak z mála vytřískat maximum. Krátké scény, jejich neustálé obohacování dílčími elementy, které je od sebe odlišují, syrový naturalismus, a chytré zakomponování formálních zkratek do jinak téměř dogmatické režie. Navíc si myslím, že ještě pár filmů a pojem "Noerovský konec" se dostane na wikipedii. Stejně jako jeho předchozí R je to bezvýchodné, šedivé a přesto nezapomíná na diváka. Těším se, až se Noer vrhne na něco většího než "from zero to morgue-o" a budu mu moci napařit maximum. ()

Galerie (19)

Zajímavosti (1)

  • Názov filmu odkazuje na rovnomennú štvrť v Kodani, ktorá je známa vysokým percentom kriminality. (Jello Biafra)

Reklama

Reklama