Nastala chyba při přehrávání videa.
  • niethustra
    *****

    Zajímavé, jak lze přes vsugerovaný pocit ireálna v člověku vyvolat pocit něčeho naopak skutečného, plnokrevného, v čem se sice nemusí najít, s čím ale nemá problém se identifikovat. Forma není samoúčelná, obsah zůstává opravdový. Na rozdíl od tematicky podobně zacílených (nejen českých) filmů nesklouzává PP k recyklaci životních pouček, nementoruje a parádně baví. Pavlíčkovi držím palce. P.S.: Vydra skutečně je dobrý herec.(9.1.2016)

  • SLOTH
    **

    Zajímavý český počin který táhnou dolů všechny herecké výkony snad jen kromě Václava Vydry nejmladšího. Bohužel ani on nedokázal zachránit snímek s dobrým potenciálem ale špatným provedením(8.7.2014)

  • WillBlake
    ****

    Film začal jako nenápadná absolventská komedie a skončil jako něco, co přesahuje tenhle žánr všemi myslitelnými směry. Shledání v Berlíně s lidmi z minulosti na mě působilo skoro existenciálně. Škoda, že nemožnost setkat se s Marií nenabrala absurdnější rozměr. Zařazuju do svého nedůvěryhodného seznamu nejlepších československých filmů, který si vedu v csfd deníčku. PS: Neznám Tomáše Pavlíčka. On nezná mě.(16.6.2015)

  • Vančura
    ***

    Film mě loni zaujal svým názvem, který jsem vyhodnotil jako hodně divný (ale možná právě tím upoutá pozornost), jakož i samotným námětem - to zaujetí ale nebylo takové, abych se přiměl na to jít do kina. Když se nyní, více než rok po premiéře, naskytla možnost to vidět, nakonec jsem neodolal. Ne že by to byl vyloženě průšvih - své světlé chvilky si ten film asi vybere - ale jako celek mě to zkrátka neoslovilo. Obsazení mi moc nesedlo (snad s výjimkou Elišky Křenkové, která mi byla velice sympatická, a hlasu Marie Doležalové - když se na scéně pak objeví i fyzicky, už to ale nějak není ono) a dialogy mi často vyloženě rvaly uši, stejně jako zvolený styl snímání postav, kdy se kamera po každé replice v rámci jednoho záběru přesune na aktuálně mluvící postavu - působilo to na mě strašně iritujícím dojmem. Rozpačitě jsem vnímal i zvolené lokace, které se podle mě do filmu moc nehodily, a použitý soundtrack, který je prostě... divný - slovo, které asi celý tento film vystihuje nejvíc. A to spíše v negativním významu - lidem, kterým se tento film líbil, to upřímně přeju, ale osobně jsem asi už viděl příliš mnoho kvalitních filmů, aby se mi mohlo líbit něco, co mi přijde tak - proč to neříct - amatérské (či nezkušené, chcete-li), nepropracované a neukotvené nějakou jasnou filmařskou vizí. Minimální počet hodnocení i komentářů zde (více než rok po premiéře, jak jsem již zmiňoval) dává tušit, že s návštěvností v kinech to asi taky žádná sláva nebyla, a nějak se tomu ani nedivím. UPDATE 28. 12. 2015 - Na druhé zhlédnutí se mi ten film líbil trochu víc než prve, ale pořád si myslím, že není příliš podařený. Při sledování se mi mimochodem hlavou honilo, že kdo by si loni pomyslel, že se z Marie Doležalové stane taková hvězda, a že se jednou utká s Pavláskem o vítězství ve StarDance.(1.9.2015)

  • Big Bear
    **

    Sice jsem na jednu stranu rád, že ČT v tomtom případě ČT Art pustila něco jiného než Donutila a jeho debilní historky, ale na stranu druhou mi to jkasi nepřišlo ono. Ano, nějakou poetiku to mělo, hlavně se mi v této byť teplé zimě zastesklo po létě, ale jinak jsem moc nechápal. Hlavní hrdina byl prostě neskutečný nepoužitelný pako a divím se, že pracoval v call centru. Ten měl mít na blbost průkazku. A jelikož mi to tak přišlo celou dobu, příběh o tajemné Marii mně až tak moc nebral. Tu druhou hvězdu dávám za snahu. Pane Pavlíčku, třeba to příště bude lepší... * *(3.1.2016)

  • - Natáčelo se v Chrudimi a na Kokořínsku. (jenik71)

  • - Snímek byl natočen na 16mm film. (Zdroj:LFŠ2014) (mikrom)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace