Nastala chyba při přehrávání videa.
  • niethustra
    *****

    Zajímavé, jak lze přes vsugerovaný pocit ireálna v člověku vyvolat pocit něčeho naopak skutečného, plnokrevného, v čem se sice nemusí najít, s čím ale nemá problém se identifikovat. Forma není samoúčelná, obsah zůstává opravdový. Na rozdíl od tematicky podobně zacílených (nejen českých) filmů nesklouzává PP k recyklaci životních pouček, nementoruje a parádně baví. Pavlíčkovi držím palce. P.S.: Vydra skutečně je dobrý herec.(9.1.2016)

  • Vančura
    **

    Myslím, že bych asi nikdy nemohl mít doopravdy rád film, ve kterém hraje Václav Vydra, ale co už. Film mě loni zaujal už svým názvem, který jsem vyhodnotil jako hodně divný (ale možná právě tím upoutá pozornost), jakož i samotným námětem - to zaujetí ale nebylo takové, abych se přiměl na to jít do kina. Když se nyní, více než rok po premiéře, naskytla možnost to vidět, nakonec jsem neodolal. Ne že by to byl vyloženě průšvih - své světlé chvilky si ten film asi vybere - ale jako celek mě to zkrátka neoslovilo. Obsazení mi moc nesedlo (snad s výjimkou Elišky Křenkové, která mi byla velice sympatická, a hlasu Marie Doležalové - když se na scéně pak objeví i fyzicky, už to ale nějak není ono) a dialogy mi často vyloženě rvaly uši, stejně jako zvolený styl snímání postav, kdy se kamera po každé replice v rámci jednoho záběru přesune na aktuálně mluvící postavu - působilo to na mě strašně iritujícím dojmem. Rozpačitě jsem vnímal i zvolené lokace, které se podle mě do filmu moc nehodily, a použitý soundtrack, který je prostě... divný - slovo, které asi celý tento film vystihuje nejvíc. A to spíše v negativním významu - lidem, kterým se tento film líbil, to upřímně přeju, ale osobně jsem asi už viděl příliš mnoho kvalitních filmů, aby se mi mohlo líbit něco, co mi přijde tak - proč to neříct - amatérské (či nezkušené, chcete-li), nepropracované a neukotvené nějakou jasnou filmařskou vizí. Na mě ten film působil... já nevím, dojmem jakési strašné provinčnosti - tak oká, pár kamarádů z FAMU si natočí film pro sebe, dostanou na to dokonce dotaci ze Státního fondu kinematografie, do kin jim to uvedou Aerofilms, kteří film podpoří dobrou kampaní, vedle mladých neokoukaných hereckých tváří se tam objeví i pár zaběhlých jmen (Vydra, Ruppert, Pavlásek), v závěru si to odskočí do Berlína (kam jinam, ženo), tváří se to strašně alternativně a kdesi cosi, a proč vlastně ne, ale mezi náma - už mám po krk těch pseudogeneračních výpovědí o lůzrech, kteří se nemohou najít a kteří utíkají před dospělostí nebo před čím vlastně. Za sebe nemám problém napsat, že ignorovat tento film lze s naprostým klidem. Minimální počet hodnocení i komentářů zde (více než rok po premiéře, jak jsem již zmiňoval) dává tušit, že s návštěvností v kinech to asi taky žádná sláva nebyla, a nějak se tomu ani nedivím. Možná je na čase se ptát, jestli jsme se už nedostali do situace, kdy u nás filmy točí víc lidí, než kolik na ně potom chodí do kina - v literatuře, kde počet spisovatelů dávno převýšil počet čtenářů, už k obdobné inflaci tvorby došlo. UPDATE 28. 12. 2015 - Na druhé zhlédnutí se mi ten film líbil trochu víc než prve, ale pořád si myslím, že je dost hrozný. Při sledování se mi hlavou honily dvě věci: 1) Bože, kdo by si loni pomyslel, že se z Marie Doležalové stane taková hvězda, a že se jednou utká s Pavláskem o vítězství ve StarDance. 2) Ten film mohl být mnohem lepší, kdybych ho točil já.(1.9.2015)

  • MikeCool
    ***

    Žádný zázrak to není, ovšem i tak to bylo příjemné překvapení. Takovýhle, záměrně lehce amatérský styl filmu se nevidí dost často. Za mě určitě příjemné překvapení. Místy jsem se i párkrát zasmál.(4.6.2016)

  • NinadeL
    **

    Nemám vás rád, famácké výrobky, ještě stále nejste zralé na normální distribuci. Nehledě na to, že opakovaný vtip není vtipem a obsazovat Marii Doležalovou do rolí femme fatale fakt můžou jen ve studentských vtípcích.(29.8.2014)

  • salalala
    ***

    Zajímavý debut, který má spousty chyb, ale nejde tak úplně "odstřelit". Pravdou je, že Pavlíček nejvíc doplácí na částečný amatérismus, který je z filmu bohužel hodně znát a do konce prakticky nezmizí. Formát natáčení i zvolená kamera nejsou úplně nejšťastnější a zrnitost, která je tu vidět, někdy opravdu dost ruší. Filmu moc nepomáhají ani herecké výkony, které jsou dost křečovité (hlavně u představitele Štěpána) a nepřesvědčivé. Výjimkami jsou jen "profíci" Vydra s Krausovou, kteří tu ale nejsou nikterak často. Je ovšem vidět, že Pavlíček disponuje slušným talentem a invencí a některé vtipné momenty a kamerové záběry jsou dobře vymyšlené a částečně i zrealizované. Nechybí tu ani nenucený humor a nadsázka, což je moc fajn. Příběh je zřejmě záměrně mimo realitu, protože chce upozorňovat na problémy dnešní mladé generace a potřebuje jich zachytit co nejvíc. S tím pak bohužel souvisí i částečná zmatenost děje (zbytečně nechronologické vyprávění) a chybějící motivace postav. Za zhlédnutí film určitě stojí, ale do kin podle mého v současné podobě nepatří, protože by mu přece jen víc slušela menší obrazovka. 50%(22.7.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace