Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Kriminalistka Marie Výrová s osobním nasazením a mimo rámec služebních povinností pokračuje v rekonstrukci třicet let staré vraždy malého dítěte, která se odehrála na venkově poblíž Olomouce na konci léta roku 1987. Postupně se setkává se členy rodiny Třebovických. Jejich vztahy poznamenal dávný nepochopitelný zločin. Seznamuje je s některými fakty a sama je konfrontována s celou škálou reakcí všech zúčastněných. Dále musí překonávat jejich různě motivovanou neochotu vracet se k rodinnému traumatu. Marie poznává i starší bratry otce zavražděného dítěte Otu a Kryštofa Třebovické a také dnes o třicet let starší bezprostřední svědky události, jejich dcery Magdalenu a Lenku. Z jejich reakcí a svědectví a za pomoci spřátelené psycholožky spřádá Marie niť nové hypotézy. Co se tehdy ve venkovském domku poblíž řeky ve skutečnosti odehrálo a kdo mohl mít motiv manipulovat s výsledky tehdejšího vyšetřování? A kdo hrůzný zločin opravdu spáchal? (Česká televize)

(více)

Recenze (33)

marhoul 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Kamera a střih, obojí se mi nelíbí. Předlouhé záběry na rozostřený obličej kohokoli, zatímco ostré je absolutně nijaké pole s frekventovanou cestou, kdesi za oknem, vzadu... Tomuto záměru nerozumím. Dokola se opakující otravné kompozice až na několik zajímavých, kterých je ale málo. Práce s hloubkou ostrosti mi v tomto případě nesedí. V jednom záběru žvýká Beretová housku, v následujícím se cpe Marika dortem, pak zase houska, pak zase plná pusa dortu a tak pořád dokola. Do toho otravný zvukový podmaz pod celým příběhem. Nicméně dějová a herecká pozitiva jsou natolik kvalitní, že seriál řadím k tomu velmi dobrému, co nám ČT nabízí. Nebýt výše zmíněných, podle mě, negativ, chválou nešetřím. ()

Chudobka 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Pokud tady někdo hodnotí herce z Dejvického divadla jako šmíru, já rozhodně tento názor nesdílím. Klára Melíšková je v roli vyšetřovatelky zcela uvěřitelná, z pana Krobota jsem nadšená vždy, ať hraje cokoliv. O Václavu Neužilovi není třeba diskutovat - je skvělý. S prací kamery mám trochu problém. Při rozhovoru Melíškové s kolegou bych ráda aktéry sledovala zblízka, opakující se záběry některých míst mi připadají zbytečné. Tradičně dobrý byl i Miroslav Hanuš, zaujal  mě i Vlastimil Čaněk. ()

Reklama

denbrough 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Musim rict, ze kdyz jsem videl na zacatku 1.dilu, ze postavy jsou obsazene herci Dejvickeho divadla, kterych je v posledni dobe vsude plno, zaujal jsem podezrivavy postoj. Netrvalo vsak dlouho, abych pochopil, ze jim tahle tonina sedla skvele. Klara Meliskova v jeji prozatim nejlepsi roli, a jeji velmi solidne pritakavajici kolegove.. ale hlavne uzasna kamera (zdaleka nejlepsi, jakou jsem v posledni dobe videl), presne hudebni motivy Petra Ostrouchova a pribeh a dialogy, ktere nenechavaji ani na chvili vydechnout.. velke prekvapeni, a pro me od prvniho Strachova Labyrintu nejlepsi tv serie.. Pokud mi dojem nezkazi treti dil se svym rozuzlenim, zvysim na pet.. ()

ForGump 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Libí se mi i ty drobné detaily. Vlivná funkcionářka KSČ na pohovoru s komisařem vytáhne housku a dvakrát si výrazně kousne, opékaní buřtů a hovory, co se týká poživatin, zabírané z dálky, kdežto ty o případu v detailech, ředitel policie nadávající Výrové v zástěře s grilovacím náčiním v ruce, proč nepracuje na důležitějších případech, zatímco se za okny někteří příslušníci policie projíždějí na segwayi apod. Velice ale obdivuji práci scénografů s domem a okolím u Třebovických. Opravdu se velice teším na rozuzlení, každý detail rozhoduje. Ano, já jsem Vodníkovi absolutně propadl. ()

mira007 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Více jsem si zvykl na způsob vyprávění i na kameru ( ikdyž by maličko mohli ještě ubrat protisvětlo ) , v druhém díle ubylo hysterie a přehrávání a dostalo se mi něco, co je mezi současnou produkcí hodně zajímavé. Parádní dialogy a v tomto díle kralovala Klára Melíšková a jako druhá hvězda večera mi přišla mladší kolegyně talentovaná Kasijana Džakič. ()

Galerie (14)

Zajímavosti (3)

  • Scéna na začátku epizody, kdy Lenka jde na střešní parkoviště supermarketu za svým otcem, je točená na střeše OC Šestka v Praze Ruzyni v bezprostřední blízkosti Ruzyňského letiště. V záběru vpravo od lampy, částečně skryté za křovím, jsou vidět typické navigační reflektory runwaye 30. (Brain)
  • Ve scéně, kdy se babička hádá s Magdou u samoobsluhy, uvádí jeden z policistů, že to bylo v 11:20 a že je viděla prodavačka. Je vidět, jak tam věší na dveře obchodu cedulku s nápisem „Polední přestávka“. Hned vedle jsou ale vidět otevírací hodiny, které pro všechny dny uvádějí přestávku 12:00–13:00. (kriplozoik)
  • Knihovna, ve které pracovala Magda, je ve skutečnosti Ústřední knihovna ČVUT v Praze Dejvicích. (Brain)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno