Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Za okouzlujícím půvabem Anny Poliatovy, pařížské top modelky, se skrývá tajemství, díky kterému se ocitne v centru nebezpečné operace, rozehrané špičkovými agenty soupeřících tajných služeb. Film Anna je strhující a nervy drásající jízda plná překvapivých zvratů, vášnivých vztahů a dechberoucí akce. (Vertical Entertainment)

Videa (6)

Trailer 3

Recenze (513)

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Většina diváků zastává názor že Luc Besson natočil zhruba 4 filmy, kdy to začlo Magickou hlubinou a přes parádního Leona se prakticky rozloučil v Pátém elementu a tím skončil. Jenže tohle ja naprosto fatálně špatný názor. Besson točí zhruba od roku 2010 docela zajímavé snímky a přestože se nejedná o takové pecky jako v devadesátkách, tak rozhodně stojí za shlédnutí. Anna na někoho může působit jako mladší klon Brutální Nikity, přitom se jedná o dosti zajímavou záležitost, která je sice až neskutečně překombinovaná, což někomu ke konci může dost lézt na nervy, protože vlastně zjistí že to co často sledoval, vlastně bylo k ničemu, protože se vždy ukázalo, že to bylo všechno zcela jinak. Na Annu se díky krásné hlavní hrdince a opět charismatickému Murphymu skvěle kouká, navíc akce, když už na ni dojde je Bessonovsky lahůdková. Rozhodně lepší záležitost než jsem si byl ochotný připustit. 70% ()

BMW12 

všechny recenze uživatele

Od filmu Luca Bessona jsem měl větší očekávání. Bylo to takové nemastné, neslané. Jako nebylo to špatné, dalo se na to koukat, ale bylo tam až moc skoků mezi minulostí a přítomností, hlavní herečka mi nebyla moc sympatická a některé akční scény byly přehnané, jako např. že Anna nemohla jen tak všechny sejmout v restauraci, určitě by ji někdo trefil. Navíc úvodní půl hodina filmu o modelingu také moc nezaujala. ()

Reklama

MrHlad 

všechny recenze uživatele

Béčkový akčňák o vražedkyni ve službách KGB, která musí rozpoutat válku tajných služeb, aby si vybojovala svobodu. A celé je to bohužel přinejlepším průměrně zábavné. Dvě dobré akční scény a svůdná Sasha Luss v hlavní roli nedokážou zakrýt fakt, že je to celé až překvapivě pitomé a nakonec ani ne moc zábavné. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Scenáristicky prekvapivo pedantne pripravené, čo znie v spojitosti Luc Besson a scenár pre Europa.corp ako oxymorón, ale keď si dá záležať, tak vidno, že je stále macher. Dve časové línie a potom princíp, tak trochu, ako v Memente, to si nechám páčiť, hlavne ak to dokáže prekvapiť. A páčiť som si nechal aj všetko ostatné, okrem vhodne zvolenej hlavnej herečke si svoje úlohy dokonale užili aj Helen, Cillian a Luke. Na logiku ale zabudnite, kde sú a kde nie sú kamery, je vecou toho, ako sa to hodí Anne, a o guľkách vyhýbajúcim sa tomu, kto musí ostať nažive, už asi nikto pre vlastnú psychickú pohodu nerieši. ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Sasha Luss mě hodně nadchla, to blonďaté modrooké stvoření je ve většině záběrů naprosto oslňující, a půvabům té herečky prostě nejde odolat. S její postavou jsem měl ale už trochu problém - to, jak ve filmu chladnokrevně vystřeluje mozky desítkám lidí, aniž by s tím měla sebemenší morální problém, to jak si poživačně užívá sexu s muži, které si omotá kolem prstu, a především to, jak chladnokrevně vyvázne z jakékoli situace a odchází středem jako vítěz, tím vším mi přišla jako takový James Bond v sukních, a protože špionskými filmy jednak opovrhuji a jednak mi ženská postava s takovými vlastnostmi přijde skoro až strašidelně neženská, bránilo mi to si ten film víc užít, ačkoli je jinak natočen vcelku efektně a minimálně některým scénám se nedá upřít značná působivost (zpackaný úkol v restauraci, úprk ze sídla KGB...). Taky mi vadilo obsazení zbylých rolí - duo Luke Evans & Cillian Murphy jsem nikdy moc nemusel, a Helen Mirren, resp. její postava, mě tam vyloženě srala (nevím, co to je za debilní žánrové klišé, že tomu všemu nahoře vždycky šéfuje nějaká ženská). No a konečně sdílím i výtku, která už v souvislosti s tímto filmem zazněla mockrát a je mi skoro trapné to opakovat, ale prostě podoba s Brutální Nikitou je nepřehlédnutelná, a člověk se samozřejmě neubrání dojmu, že se Besson do jisté míry vykrádá. Navíc mám čím dál víc pocit - vzhledem k jeho režijní tvorbě posledních let - že Nikita i Leon z kraje devadesátek byly spíše dílem šťastné náhody, kterou se už nikdy Bessonovi nepodařilo zopakovat, takže si jeho filmů jinak moc necením, a i toto vědomí mi bránilo si z Anny nějak víc sednout na zadek. Není to špatné, ale nepřijde mi to ani jako žádný zázrak; ta vyprávěcí struktura s neustálými retrospektivami mi nepřišla nějak extra invenční; celkově podle mě tento žánr jede odjakživa v bezpečně vyjetých kolejích, kde se ani nečeká, že by vlastně šlo přijít s něčím skutečně novým či převratným - snad i zde se rodí ten můj despekt. A v neposlední řadě mi tam i vadilo, že se ve filmu vyskytují auta a technika (mobily, laptopy...), které v době, do níž je děj zasazen, neexistovaly; hrozně mě takové detaily iritují - prostě nechápu, jak se může dopustit, aby postavy jely v roce 1990 po Moskvě a na silnici před nimi kamera zabrala Oktavii III, nebo jak si můžou telefonovat malými mobilními telefony, které nápadně připomínají Nokii 3310 z roku 2000. Celkově jsem tak nějak nepochopil, proč se to vlastně musí odehrávat na zač. 90. let a ne v současnosti, protože točit dnes dobové filmy o boji CIA vs. KGB mi přijde trapně passé. Bond už ostatně taky dávno nebojuje proti Sovětskému svazu... Nevím no, napadá mě prostě spousta důvodů, proč si Anny nijak moc necením, i když zcela chápu lidi, kteří si to dokonale užili. ()

Galerie (58)

Zajímavosti (13)

  • Hned v úvodu filmu (rok 1985) projede městský autobus světelným značením, kde projíždí moderní auta, později semafor pro chodce s odčítáním času. (Di Tecka)
  • Scéna, kde se Anna (Sasha Luss) vyčerpaně opírá o zeď ve sprše po nezdařené misi, je odkaz na dřívější režisérův film Léon (1994), kde byli okolnosti velmi podobné. (TaNya_)
  • Natáčení začalo v listopadu 2017. Probíhalo zejména v Cité du cinéma v Saint-Denis, v Srbsku, v Moskvě, v Miláně (Galleria Vittorio Emanuele II, piazza del Duomo) a na Guadeloupe (Sainte-Anne, Le Gosier). V Paříži se natáčelo v 16. obvodu (avenue du Président-Kennedy, place du Trocadéro-et-du-11-Novembre), na pont des Arts a na quai François-Mitterrand. (bianci)

Reklama

Reklama