Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Hlavní postava filmu Eliška s tváří Ester Geislerové, má svatbu a čeká na svůj velký moment. Namísto svého „ano“ ale ženich řekne „ne“ a od oltáře uteče. Naštěstí má zdrcená Eliška skvělou kamarádku s jasným receptem, co je potřeba dělat. Ona sama střídá kluky jako ponožky a proto hned založí Elišce profil na osvědčené seznamce. Té to není příliš po chuti, ale je jí už 35 let, je single a má strach, aby jí neujel vlak. A chce vzít život pevněji do svých rukou. Vrhá se proto do randění naslepo a mezi řadou katastrofických schůzek zkusí najít novou lásku. Zároveň se musí rychle přestěhovat a jedinou možností je bydlet společně s nevlastním bratrem, podivínem, který pěstuje na střeše včely a který ji doma nechce. (Bontonfilm)

(více)

Videa (4)

Trailer 1

Recenze (226)

Vančura 

všechny recenze uživatele

Ester Geislerové bych osobně přál pořádnou roli, a tak mě mrzí, že když už někde měla větší herecký prostor, byla to zrovna takováto prostoduchá komedie, která je bohužel zcela tuctová, nevtipná, dokonale předvídatelná, a asi jediné pozitivum na ní je, že ve skutečném životě naštěstí herečka se svou postavou nic společného nemá, což mě celou dobu hřálo na vědomí. Btw. co je to za hrozné klišé, že nejlepší kamarádka hlavní postavy v tomto typu filmů musí být vždy tak nesnesitelná píča? ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Karel Janák si na svou Velkou pardubickou osedlal kobylku Ester Geislerovou. Zradil ho však Taxisův příkop. Kdyby sličná zahradnice Eliška slyšela od svého vyvoleného "ano" u svatebního oltáře, nemusela by svoji další etapu seznamování řešit přes seznamku a seznamovací akci v baru v Pardubicích. Vždyť svého ideálního partnera má ve svém nevlastním bratrovi, ke kterému se po zrušeném svatebním veselí přistěhovala. Ač trochu podivín, pěstující si na střeše činžáku včelstvo a kadeřavý porost na hlavě, je to dobrák od přirození a jeho kvality by neměly být přehlíženy. Zase jednou potřeboval režisér Janák komerčně zabodovat. Zvolil romantické syčení a vtipné záškuby, nicméně tvůrčím způsobem je poměrně vyhořelý, což je na výsledku dost znát a tento neduh se nedaří zamaskovat. Ester Geislerová na sebe strhává veškerou pozornost, je herecky sympatická, a hraje postavu věkově spřízněnou, ostatně stála u zrodu Janákovy filmové kariéry (viz Snowborďáci). Podstatně hůře ovšem vyšlo její soukolí, které kolikrát působí až herecky tragickým dojmem. Jakub Prachař je prkenný až hrůza a dost dobře není definováno, kým vlastně je. Mnohdy působil dojmem autisty, huliče i budižkničemu, ani není moc jasné, čím si vydělává na živobytí, z kusých info jsem se dozvěděl, že včelaří a má ambice herního vývojáře, obojí mně nepřišlo jako typická profese. Z dalších vedlejších postav vyniká objemná Evelyn Kramerová. Při psaní scénáře Janák patrně myslel na komediální kousky její americké kolegyně Rebel Wilson, zhusta též trapně předváděné. Martin Písařík byl jen matnou figurkou ex-partnera, Veronika Žilková udělala jen dobře, že odtáhla do Izraele. Moc se nepředvedl ani Ondřej Malý coby její manžel. Z epizodního zjevení se z komediálního hlediska potěšil jen Jaroslav Plesl s narkolepsií. Apropó, komediálních nápadů má film pomálu, zarážející je jejich naprosto nevyužitý potenciál. Ani z invenčního hlediska nelze nad Janákovými postupy masturbovat v převeliké hojnosti. Netradiční místo děje Pardubice je asi největší originalita. Pokud jde o romantické lovískování, je spojení Geislerová-Prachař naprosto nechemické. Celkově film usiluje o současné trendy romcomů, nedostatečně uchopený nadhled a absentující bravura mu brání v diváckém komfortu. Z celkového snažení přece jen převládala trapnost, která požívačně zabíjela kvalitativně vybroušené náznaky jinakosti a neotřelosti. Jste-li divačka, co v českém filmu hledá špetku lovískujícího jiskření, máte na dlouho vystaráno. Moc českých režisérů zřejmě Janákův příklad následovat nebude. 6/10 ()

Reklama

Oktavianus 

všechny recenze uživatele

Romantický film tak moc dokonale podle šablony, až to trochu vzbuzuje odpor. Karel Janák dodržuje všechna žánrová pravidla naprosto dogmaticky, bez jakékoli špetky invence, že se dá předvídat zdaleka nejen to, jak celý film dopadne, ale scéna za scénou včetně trapných klišé jako zpěv na veřejnosti nebo běh městem, aby se něco zachránilo... LOVEní je kdoví proč žánrově zahrnuto jako komedie, což mi tedy není jasné, z jakého důvodu - vedle jednoho zajímavého (Malá pardubická), jednoho úsměvného (hradecko-pardubický vtip) a jediného opravdu vtipného momentu (postava Jarouška Plesla, za což ale může hlavně Pleslovo geniální herectví, s jakýmkoli jiným hercem by ta scéna skončila tragicky trapně) se není čemu smát. A že negativ je fakt dost... když opominu skutečnost, že spousta věcí scenáristicky nedává smysl (včetně výchozí premisy - proč by doprdele šla hlavní hrdinka bydlet s "nevlastním bratrem", kterého vůbec nezná, když je jí zatěžko bydlet s nejlepší kamarádkou?), což je hloupé, ale ještě ne otravné, tak fakt otravný jsou především karikatury postav ztvárněné Romanou Goščíkovou (která zoufale přehrává a hrát vůbec neumí, ale jasně, je to režisérova manželka), Evelyn Kramerovou (afektovaná, nerealistická a strašně směšná postava - že by protivná tlusťoška měla být vztahovou rádkyní, haha, tak určitě) nebo Veronikou Žilkovou (v momentě, kdy vytáhla samopal, bylo jasný, že tenhle film bude průser). Ostatně, i Ester Geislerová je unylá jak leklá ryba, ale dobře, mohl to po ní chtít režisér. Jasně, v seznamkách jsou hodně divný lidi - ale ne karikatury. A LOVEní víc než nepovedené karikatury nenabízí. ()

silentname 

všechny recenze uživatele

Karel Janák sa po roku vracia s novým filmom "LOVEní". Mám pocit, že pri mene Karel Janák absolútne nečakám žiadne zázraky. No na druhú stranu keď to človek akceptuje, tak ma vie aj pobaviť. Tento film je podľa mňa celkom pozerateľná komédia, no na druhú stranu sú tu opäť typické momentky, ktoré komédie už priniesli miliónkrát a nevedia tomu dať absolútne nič nové. Čo napríklad? Povedzme si pravdu, že od prvého momentu vieme, s kým vlastne nakoniec Eliška skončí. Okrem toho je film niekedy cez svoje postavy vysoko teatrálny. V tomto hovorím najmä o Martinovi Písaříkovi. Jeho postava mi príde často trápna. A čím viac sa snaží veci napraviť, alebo vysvetliť, o to viac sa potápa. A čo ešte musím povedať, tak najhorší výkon filmu patrí Romane Goščíkovej. Vo všetkých scénkach pôsobí vysoko drevene a nakoniec ešte musí mať film nečakaný zvrat, ktorý nemohol predpovedať absolútne nikto. A je to len sprosté. A potom ten gýčový záver. To sa deje v amerických filmoch. Prečo tu? Pozitíva filmu? Ester Geislerová je sympatická hlavná hrdinka a jej postava sa mi aj celkom páči. A podobne ja na tom aj Jakub Prachař. Je vtipný, má dobré momentky a sledovať ho ma baví. A priznávam, aj Evelyn ma vie pobaviť. Najlepšia časť je asi scénka na balkóne. To ma vysoko pobavilo. Bežanie Malej Pardubickej je tiež vtipné a myslím si, že je tu ešte okrem toho pár scénok, ktoré sa mi páčili. No musím ešte jedno pripustiť. Kde odišli všetci normálni chlapi, keď sa točil tento film? Úprimne... kam sa podeli? Hodnotenie: C ()

feeme 

všechny recenze uživatele

Ty lokace jsou v Pardubicích, to mi udělalo na jednu stranu jakoby radost, koukat na film z Pardubic, ale zároveň ne, protože když vidíte, jak přejede z jedný scény do druhý, ale víte, že ty místa jsou od sebe několik kilometrů vzdálená... Hh, ale to je zaujatost a rejpáníčko. Ale to je to, co si budu pamatovat a co si chci pamatovat. Víc nic. Plný stereotypů, i když si to hraje na to, že jako ne a že jinak, tak jo a je to protivný. ()

Galerie (46)

Zajímavosti (13)

  • Postavu Pati (Evelyn) dostala pôvodne ponuku hrať Petra Polnišová. Herečka na ponuku kývla a už sa na postavu pripravovala, ale na poslednú chvíľu sa jej skomplikovali plány a tak Karel Janák obsadil Evelyn, s ktorou už mal pozitívnu skúsenosť z natáčania filmu Cuky Luky (2017). (matthew.17)
  • Při scéně v baru se vedle Elišky (Ester Geislerová) líbá pár mladých lidí. Scénu museli několikrát opakovat. Oba mladí hráli tak náruživě, že měli velký problém odehrát svou scénu bez smíchu. (Tonula)
  • Karel Janák nutil Ester běhat po dostihovém závodišti a chtěl, aby s ostatnými přeběhla Taxisův příkop během Malé Pardubické. Točili scénu přímo v den, kdy se skutečný závod konal. (ČSFD)

Reklama

Reklama