Reklama

Reklama

Na Oscara® nominovaná Margot Robbieová exceluje v tomto dechberoucím milostném příběhu, odehrávajícím se během Velké hospodářské krize v živořících Spojených státech. Eugene Evans (Finn Cole) sní o útěku ze svého texaského maloměsta, když zjistí, že se zraněná bankovní lupička na útěku Allison Wellsová (Robbieová) skrývá blíž, než si kdy dokázal představit. Eugene, rozpolcený mezi touhou po odměně za její dopadení a rostoucí přitažlivostí ke svůdné kriminálnici, musí učinit rozhodnutí, jež navždy ovlivní životy všech, které kdy miloval. V tomto úchvatně natočeném příběhu o dospívání se představují také Travis Fimmel, Kerry Condonová a Lola Kirkeová. (HBO Europe)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (39)

castor 

všechny recenze uživatele

Do nebe měla při přepadení missourské banky poslat devítiletou holčičku. A nemělo jít o jedinou duši, které vzala život. Bankovní lupička Allison ovšem tvrdí něco jiného. A mladé ucho, které se stará nejen o její prostřelenou nohu, váhá. Může za to rostoucí náklonost k ženě, na kterou je vypsaná tučná odměna. To vše v těžkých dobách, kdy se ještě mnoho let po smrti psance Billyho the Kida vyprávěly historky o jeho pistolnické „kariéře“. Pár vizuálně výraznějších momentů to sice má, ale jinak jde o průměrné retro, které se navíc zoufale táhne a diváka neudrží v napětí. Režisér Miles Joris-Peyrafitte se evidentně bude dál pohybovat na poli atmosférických nezávislých dramat. Tady se mu povedlo nalákat jedno herecké eso: Margot Robbie. Kdo by se do ní nezakoukal? ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Margot Robbie ani po překročení třicítky nehodlá zůstat cudná. Pánské publikum závidí jejímu hereckému kolegovi, kterým je Finn Cole, že mu odhalí své lentilky. Ve skromně pojatém snímku dramatické lásky, který si pochopitelně i produkovala, ztvárnila sympatickou delikventku, která po vyloupení banky prchá před zákonem. A shodou náhod najde útočiště v opuštěné stodole, kde se seznámí s hodným mladíkem, s nímž má posléze v plánu vzít roha do Mexika. Než se tak stane, tak si prožijí zakázanou lásku, které není nakloněn zejména neurvalý nevlastní otec mladíka, a v myšlenkách si vysní Zemi snů. Jejich milostné vzplanutí je zasazeno do třicátých let minulého století. Margot zdobí dobový kratší účes, ten jí nijak neubírá na dráždivém sexappealu. O režii se postaral Miles Joris-Peyrafitte, jenž se nepouštěl do zbytečně náročných postupů, nýbrž striktně dodržuje důvěrné sblížení mezi zajímavě a originálně pojatou dvojicí, které není přáno. Jejich příběh je vyprávěn z perspektivy mladíkovi nevlastní mladší sestry. Jedná se o příjemně odvedený film, co si dává záležet na ústředních charakterech, režijní cit je přítomen, romantika i drama vytvářejí vyvážený vkusný poměr. Margot a spol. jede intenzivně naplno. Zaujalo i zapůsobilo. 10/10 ()

Reklama

VanTom 

všechny recenze uživatele

Vnímání jihozápadu Spojených států 30. let pomalu jako postapokalyptické pustiny dává dobrý důvod, proč opustit živořící hospodářství a vydat se na dobrodružný útěk do Mexika. Zraněná, hledaná (a lehce manipulativní) lupička Margot pro mladíka z farmy samozřejmě představuje jeden ještě pádnější. Jejich sbližování a cesta mají celkem atmosféru i osudovou tragiku, ovšem často také váhavě přešlapují na místě a hledají směr (nejen v kataklyzmatické bouři). 3+ ()

UhLee 

všechny recenze uživatele

(5/10). Tohle mě moc nechytlo. Možná, že to bylo tím, že hlavní herec neuměl moc hrát a upřímně Margot byla na něj moc dobrá.. Nebo mi alespoň tak přišlo. Nepřeskočila mezi nimi žádná jiskra a přišlo mi, že s ním byla jenom z lítosti. Druhý důvod proč mě Dreamland nebavil je jeho totálně kýčovitý název. Tento rok vznikly minimálně 3 filmy se slovem "Land" v názvu, ale to je asi jen můj pohled. Posledním a třetím důvodem byly příšerné titulky, ze kterých se chtělo opravdu zvracet. Není divu, že již byly staženy z webu titulků. Abych ale jenom neprskal, tak film měl I světlé stránky. Něco jako oči Travise Fimmela, které zářily na celé kolo jako herec sám, který patřil rozhodně ke kladům. Uzavřel bych to parádní hudbou, která vyvrcholila úplně na konci, kdy mi přivodila husinu. Ta se opravdu povedla. Možná jí je škoda pro tenhle film, ale to je asi moc kruté. ()

filmfanouch 

všechny recenze uživatele

Margot Robbie je naprostým právem označovaná za nejpůvabnější herečky současnosti. Tahle australská herečka ale několikrát předvedla, že nesází jen na svůj půvab a časem čím dál tím víc dokázala, že je skutečně talentovaná herečka, která si vybírá zajímavé projekty, zajímavé role a skutečně v nich předvádí pozoruhodné výkony. Především ale Robbie nadále střídá větší a menší projekty a právě Dreamland je jedním z těch menších projektů. Režisér Miles Joris-Peyrafitte dle scénáře debutanta Nicolaase Zwarta natočil film zasazený do období Velké hospodářské krize a natočil nezávislárnu, která má celkem pěkný vizuál, fajn obsazení s fantastickou Margot Robbie na vrchu a celkem dobře se mu též daří vybudovat atmosféru některých momentů. Ale Dreamland dohromady zas tak výborným filmem není. Hlavní zásadní problém vidím v tom, že film trvá pouze 90 minut a přesto se mu povedlo, že dramaturgicky drhne. Samotný problém vidím v tom, že když si v hlavě rychle shrnu celou dějovou kostru filmu tak vidím film, který by utáhl tak 50 minut a zbytek se tak musel nutně vyplnit vatou. Celé by to možná zkráceně fungovalo jako parádní díl nějaké seriálové antologie nebo pilot k potencionálnímu seriálu. Jenomže tento (smyšlený) příběh je vlastně v celkovém součtu skutečně banální, že se mu skutečně povede drhnout i přes relativně nízkou délku. Dreamland nemá kdovíjak zajímavé a dobře napsané charaktery, dech beroucí pasáže a pocitově též kdovíjak silně nefunguje. Joris- Peyrafitte si naštěstí alespoň ve spolupráci s kameramanem Lyle Vincentem pohlídal vizuální stránku a na Dreamland se někdy vyloženě kouká velmi krásně. To ale samotné kdovíjak nestačí. Margot Robbie je fantastická a i přesto, že její charakter samotný kdovíjak dobře a zajímavě napsaný není, ona přesto dokáže strhnout veškerou pozornost na sebe a věřím, že s lepším scénářem by Robbie z téhle role vytřískala ještě víc. Finn Cole je fajn, ovšem se musí popasovat s faktem, že většinu času hraje ve stínu Robbie a není kdovíjak herecký výrazný. Travis Fimmel je jako nevlastní otec postavy Colea poté překvapivě fajn a čím dál tím víc Fimmel skutečně ukazuje, že není prkenný herec a ze zajímavé role vždy dokáže něco vymlátit. A i Garrett Hedlund se zde dokáže jako parťák Robbie (vůbec by mi nevadilo, kdyby si Hedlund a Robbie zahráli v nové předělávce Bonnie a Clyde) celkem slušně předvést a film ve kterém by tahle dvojice pouze loupila by byl možná výrazně zajímavější. Jestli se též filmu něco povedlo tak je to bezpochyby věrohodná atmosféra období Velké hospodářské krize. Film je nízkorozpočtový a přesto se mu atmosféru a prostředí amerického zapadákova 30. let skutečně navodit podaří. Prostředí Texasu je znát a přesto se i zde z toho všeho nevymlátí víc. Je to ve finále skutečně škoda. Dreamland je v zásadě oukey film, který má své nezpochybnitelné vizuální kouzlo, povedenou dobovou atmosféru a především skutečně fajn casting včetně fantastické Robbie. Samotný scénář ale není kdovíjak obstojný, dramaturgická stavba je skutečně spíše bolestivá a vlastně zde skutečně chybí jakýkoliv fakt, proč si tento film ještě za pár dnů pamatovat. Na samotném počátku byl dost možná skutečně dobrý základ, jenž nebyl ve finále vytěžen. Na poměry nezávislé produkce ale pořád velmi obstojná záležitost...... () (méně) (více)

Galerie (13)

Reklama

Reklama