Režie:
Anthony PerkinsScénář:
Charles Edward PogueKamera:
Bruce SurteesHudba:
Carter BurwellHrají:
Anthony Perkins, Diana Scarwid, Jeff Fahey, Roberta Maxwell, Hugh Gillin, Lee Garlington, Robert Alan Browne, Gary Bayer, Juliette Cummins, Donovan Scott (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Stále ještě bydlí v ponurém domě na kopci, ke kterému patří nevelký motel. Od konce druhého dílu uplynul jen krátký čas a Norman se právě pustil do opravy a znovuotevření motelu. Zanedlouho přivítá prvního hosta, sympatickou dívku Maureen, bývalou jeptišku, která opustila řád, protože si kladla vinu za tragickou smrt jedné z jeptišek. Norman je šokován, protože dívka se až neskutečně podobá Marion, jeho nešťastné první oběti. Není však jediná, kdo se do motelu nastěhuje. Je tu také zlověstný Duane, kterého Norman zaměstná na noční služby, banda nepříliš slušných bývalých spolužáků, kteří se sjíždí na sraz třídy, a nakonec vlezlý reportér, který hledá tu správnou senzaci pro své senzacechtivé čtenáře a postupně odhaluje Normanovu minulost, a to v tom nejméně vhodném okamžiku - krátce po záhadném zmizení jednoho z hostů motelu. Je víc než jisté, než film skončí, mnozí z těch, kdo se ubytovali, budou mrtví. Ovšem zdaleka není tak jisté, že pachatelem je Norman. Nebo ano? (oficiální text distributora)
(více)Recenze (104)
Oproti dvojce se na filmu jasně podepsala kýčovitost 80. let, kterou sice miluju, ale do určitých filmových legend by zasahovat neměla. Jde tedy o jakési béčko, kterých vznikalo fůra a my je žrali. Ovšem tady jde o slavnýho Normana Batese, který je stále skvělou postavou, ale kde mu scénář nedá co hrát, nemůžeme nic vidět. Napětí z prvních dvou filmů se vytratilo, scéna z vany a pád ze schodů, jako by křečovitě kopírovali Alfredův první díl, kde to mělo sílu. Není tu o čem přemýšlet jako ve druhém díle, kdy nevíte, zda vraždí Norman. Je to zkrátka 90 minutová osmdesátka, která nemá co dát příběhu, o to víc zamrzí, že to režisér, pro kterého to musela být srdcovka, neboť je jím sám pan Perkins, dopustil. Jelikož čekám od čtyřky daleko větší průser, než jen parazitování, tak dávám průměr. ()
Už to prostě není ono. Anthony Perkins se rozhodl režírovat sám sebe, jenže to kouzlo z 1. a 2. dílu už to nemá. Možná někoho udiví, že zmiňuju i 2. díl,ale podle mě byl hodný Hitchockově filmu. Tentokrát to bylo trošku víc utahaný a bez nějakého celkového napětí. Co se týče vražd tak, asi bych je hodnotil jako zajímavý. I když cucat led s krví a nevšimnout si ničeho mi přijde trošku zvláštní ... ()
Svěřím Vám tajemství, děsně tajný. Psycho 3 je strašná sračka, ale nikomu to neříkejte, naopak na tuhle ohavnost pějte ódy a doufejte, že Vaše žvásty někoho nalákají natolik, že zatouží film vidět. Pak se budete moct radovat, že dotyčný, stejně jako prve vy, promrdal 90 minut svýho života sledováním debility místo toho, aby dělal něco užitečnýho, třeba sledoval jak mu rostou nehty, počítal si chlupy na prdeli nebo čuměl do trouby jak mu kyne těsto. Normana Batese jsem měla celkem ráda, vždy to byl takovej neškodnej pošuk, co maximálně sem tam někoho ubodal v paruce, ale jinak se do lidí nesral. Vlastně pokud by si u něj nikdo nepronajímal pokoje ani by nezabíjel páč nevytáhnul skoro paty a nadšeně se doma hádal s mumií svý maminy nebo držel v ruce nějakýho ptáka. Třetí pokračování jeho životní poutě je ale fuckt neskutečný psycho a nevěřila bych jak moc mě Norman dokáže srát. Zatímco dřív kuchal pokud možno nenápadně tak teď se rozhodne vopíchat holku v osvícený telefonní budce pět metrů od jejího nabíječe, nebo druhou škvíru vopíchat na hajzlu během brutální párty kdy má v motelu víc lidí než za celou dobu jeho existence. Všechno mu to navíc prochází a když šerif sahal v ledovači cenťák od mrtvoly, sebral kostky ledu od krve a nadšeně si je strčil do huby a sál jak děvka kokota, aniž mu byla divná kovová pachuť nebo kolemstojícím červenej led, tak to už jsem utíkala na záchod a potupně vrhla zblitek tohoto skvostu do odpadních hlubin. A ta jeptiška byla taková vaginální mykoza (čti podrážděná píča) , až se mi z ní udělal pásovej opar. ()
Snaha se rozhodně cení a velké plus za více méně stejné herce a postavy. Jen už je to prostě moc natahovaná kaše. Dvojku jsem ještě akceptoval a klidně si ji v budoucnu rád někdy pustím znovu, ale zde se to už tolik nepovedlo. Chtělo si to hrát na něco víc, ale právě tento směr filmu zlomil vaz. Tak jako tak, Anthony P. hraje skvěle. ()
"Throwback Thursday #66" - Trojka se odehrává bezprostředně po událostech dvojky a Batesova normálnost nemá moc dlouhého trvání. Opět se tu recykluje motiv s tělem matky, nechybí ani teatrální a příšerně natočený pád ze schodů. Perkins na řežijní křesli bohužel vykrádá předešlé dva filmy nevídaným způsobem. Výsledkem pak je neskutečně pitomá zápletka, vyeskalovaná hloupým finále, kde se překroutí vyznění dvojky a z Normana je opět vrah a magor... Shlédnuto na Prima Max. ()
Galerie (71)
Photo © Universal Pictures
Zajímavosti (9)
- Celosvětová premiéra proběhla v květnu 1986 na Seattle IFF. (Varan)
- Anthony Perkins málem vyhodil Juliette Cummins z natáčení poté, co si neúmyslně udělala legraci z jeho homosexuality. (Cheeker)
- Scénář k tomuto filmu napsal Charles Edward Pogue. (Chatterer)
Reklama