Reklama

Reklama

Obsahy(1)

V roce 1665 v Anglii nemilosrdně zuřil mor: obětí moru se stala i Grace (Charlotte Kirk) a její manžel Joseph Haverstock (Joe Anderson). Jakmile je mladá matka sama se svým dítětem, objeví se špinavý panoš Pendleton (Steven Waddington) a snaží se prosadit. To se ale nepodaří a uražený panoš zuřivě šíří mezi obyvateli fámu, že Grace je čarodějnice. Poté, co rozzuřený dav zajme neškodnou Grace, je okamžitě informován známý inkvizitor Moorcroft (Sean Pertwee), který kdysi upálil Graceinu matku jako čarodějnici. Začíná nelítostný proces s téměř nekonečným mučením. (Immortal17)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (43)

Morholt 

všechny recenze uživatele

Není to ze středověku, jak tady někteří píšou, ale především to není horor. Za hororové se tu vlastně dají označit jen sny hlavní hrdinky, které se ovšem neodrážejí v realitě. Marshall tady popisuje jeden z tisíců případů svévolného obvinění z čarodějnictví a následného procesu, který obviněného či obviněnou pošle na hranici bez ohledu na to, jestli se přizná či ne. A jako takový obstojí. Není to sice nic hlubokomyslného, ale má to atmosféru, solidní spád, sympatickou hlavní hrdinku a v některých chvílích dostatečnou intenzitu. Sice jsem čekal něco jiného, ale bavil jsem se a o tom to je. Marshall mě ani tentokrát nezklamal. 80% ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Pokud bych měl jedním slovem shrnout pocity po zhlédnutí tohoto veledíla, asi nejvýstižněji by je charakterizoval odborný psychologický termín „dojebanálada“. Ne, nejedná se o havarovaný žigulik, jak by se mohl nejeden like mylně domnívat, nýbrž o emocionální rozpoložení poté, co se takhle jeden těší na pořádně temné středověké čarodějnické drama od vyhlášeného velkobritského řezníka, a místo toho dostane zasranou přiblblou a kýčovitou telenovelu, které do Kladiva na nevkusné staré panny scházeli snad už jen zasněžené vrcholky rakouských Alp, muškáty v oknech a nějaký ten přiteplený jódlující horal. Telenovelu, jíž ještě blíž k okraji žumpy dostrkává totálně prkenná, nesympatická kráva v hlavní roli, která režiséra patrně ohromila spíše svými orálními schopnostmi než sebemenšími hereckými. Ta k tomu všemu pohrdání filmem navíc po pětidenní „strašlivé tortuře“, u které si musíte neustále zakrývat oči pleskáním dlaně o čelo a jen čekáte, kdy ji ten „nelidský, nelítostný a surový“ inkvidement začne ještě brutálně a naprosto sadisticky lechtat na šlapkách, vypadá, jako by ji celou dobu mučilo kadeřnické komando z Lorealu a po každém zkřiveném vlasu jí znovu nahodili mejkap, přepudrovali nos a přejeli rty rtěnkou. Maršále, Maršále, začni na ty hormonální dysbalance okamžitě brát nějaké prášky, takhle by to tedy fuckt nešlo! Jsem krutě zklamán a frustrován. Tohle sice taky byla bestialita, ovšem taková, co ukojí perverzní choutky leda tak několika nevkusných bukanýrů a armády obstarožních mastodontních fňuken nad Esmeraldou. ()

Reklama

Chermy odpad!

všechny recenze uživatele

Omlouvám se, ale nemůžu jinak! Tohle skutečně je odpad! Tak extrémně špatný scénář a dialogy šustící papírem jak z nějakého školního představení, to už jsem dlouho neviděl! Korunu tomuto veledílu dávají neskutečně špatní herci v čele s hlavní hrdinkou, která se celý film provzdychá se svůdným pohledem, jako by točila pornografii. Perfektní makeup a vlasy jak od kadeřníka za každou cenu, kompletní ignorace poměrně vážných zranění jsou jen třešinkou na tomhle amatérském blivajzu. Po tomhle filmu ztrácím naději, že Neil Marshall ještě někdy natočí dobrý film. ()

tron 

všechny recenze uživatele

„Roky som si myslela, že ste diabol. Ale už to vidím. Ste obyčajný chlap.“ Mnohí od tohto hororu veľa čakali, keďže sa Neil Marshall po Páde do tmy (jednom z najlepších hororov desaťročia) vrátil k „svojmu“ žánru. Avšak! Jednak The Reckoning nie je horor a jednak všetky ostatné Marshallove horory (Psí vojaci, Súdny deň, aj keď tam je otázne, či vôbec šlo o horor, ale minimálne prvú polovicu azda áno) stáli za figu borovú (s čestnou výnimkou seriálového Hannibala). Takže ja som od tohto nič veľkolepé neočakával a to, čo som čakal, som plus mínus dostal: solídny historický krvák o usvedčovaní bosorky (či skôr „bosorky“?). Na Kladivo na čarodějnice sa to nechytalo, ale inak to bolo vcelku v pohode a znesiteľné (až na absurdnú dvojhodinovú stopáž a hlavnú ženskú postavu, ktorá by vyzerala ako dobre odpočinutá modelka aj po mesiaci mučenia). Ale rád som znova po rokoch videl Duncana z Posledného mohykána. ()

Astaroth12 

všechny recenze uživatele

Videl som veľa podobných filmov, ale ani jeden nebol tak strašne drbnutý, ako je tento. Všetko čo nám pán režisér predhadzuje je len jeho číra fantazmagória, ktorá sa ani nesnaží byt niečím iným a logika sa tu hľadá veľmi ťažko.. Keby tej babenke urobili len štvrtinu vecí, tak by sa nepostavila na svoje nohy ani za týždeň a to by nad ňou mohlo krúžiť cele nebo. A ona sa za par hodín tak oťuká, že pozabíja polovicu väzenskej stráže i samu nebojácnu krásavicu Uršuľu. Neveril som tomuto filmu nič, čo predhadzoval. Holku múčia a bola krajšia, ako na začiatku. Žiadna z postav nebola zaujímavá a od inkvizítora som čakal oveľa väčšie grády. A taká Ursula, ju som nemohol počúvať vobec, tie jej drísty boli totálne od veci, neviem na koho mala urobiť dojem, sama tomu nemohla veriť, čo trepala. Znázornenie diabla mi najprv pripadalo ako keby bol v jednej časti u Angela. Niečo sa mi na nom nezdalo. Ale potom prišla scéna, kde diabol objíma Grace a tá bola temna i trikovo slušne spravená. Výprava sa mi páčila, všade samé rozkladajúce sa mŕtvoly, špina a bezmocnosť. Krvavosť tu trocha bola, ale prišla tam, kde nebola až tak potrebná a kde som ju čakal, tam nebola vobec. Škoda toho premárneného potenciálu, lebo začiatok aj s stými preludmi sľuboval, že bude drsný, krutý, ale hlavne neobyčajný, čo, ale vobec nedokázal. Slabe 3*. ()

Galerie (26)

Reklama

Reklama