Recenze (342)
Moulin Rouge (2001)
Velmi chytlavá záležitost a pěkná podívaná. 80%
Piraňa 3D (2010)
Na mě někdy až moc drsné ale i tak de v tomto žánru o nadprůměr který je potřeba ocenit. 65%. ROZPOČET $24 million II Tržby USA $25,003,155 I TRŽBY CELOSVĚTOVĚ $79,779,869
Hlavní zprávy (1997) (pořad)
O něco lepší jak na nově...
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
Velmi dobré! Novu sem viděl pár minut a to co sem spatřil byl dě a hrůza. Prima forever
Orka zabiják (1977)
Hodně silný začátek a zbytek taky na výbornou ale kvůli tomu lovu strhávám jednu hvězdu.
Exmanželka za odměnu (2010)
Skvělá oddychovka.
Python (2000) (TV film)
Ještě snesitelný snímek, což se o dvojce nedá říct. 20%
Dračí klon (2003)
Opravdu strašný film a ztráta času. 5%
Prokletý ostrov (2010)
Je to takový zvláštní film. Scorsese umí ale ta délka je trochu moc. Zařízení je fajn, příběh také velmi zvláštní ale dobrý konec začátek se trošku vleče ale co. 80%
District 9 (2009)
Je to velmi zvláštní snímek. Od začátku do konce se něco stále dělo a já se nenudil. Mimozemšťani velmi dobří. Skvělej film 80%