Oblíbené seriály (10)
Star Trek: Nová generace (1987)
Nejlepší ST. Vynikající kapitán (moje nejoblíbenější postava z celého ST světa), skvělá posádka. A ti nepřátelé - zákeřní Romulané, Ferengové, ti mě dycky štvali, a samozřejmě Borgové. A Q a jeho soud lidké rasy. Je skvělé, že je tu seriál, kde se místo chřestění zbraněmi spíš řeší 1. směrnice - ono to sice nezní zábavně, ale tímhle ST vybočuje ze záplavy "hloupých" seriálů. Konečně seriál, kde se napřed ptají, a až pak (možná) střílejí. Sice tam chybí bezpečtnostní pásy a taktický furt nemá křeslo, ale stejně: Engage!
F. L. Věk (1970)
Simpsonovi (1989)
Tak do 14. série extratřída. Co na to říkají ti bloudové, co stále propagují originální dabing?
Přátelé (1994)
Červený trpaslík (1988)
Ajťáci (2006)
Neskutečné historky (1976)
Profesionálové (1977)
Perníkový táta (2008)
Nejlepší seriál, který jsem za posledních x-let viděl. Promyšlený, chytrý, úžasní herci. Skvěle střídá dramatické a "humorné" pasáže, řekl bych bohatý a různorodý jako život sám. Jenom kvůli tomuhle se vyplatí si ten Netflix zaplatit.