Recenze (50)
Riddick (2013)
Něco hodně přepálené a něco hodně dobré, škoda jen, že v těch dobrých momentech akorát přepis původního Riddicka, což ale člověku nezabrání v tom, aby se bavil. Ale chvílemi se film snaží tvářit strašně drsně a dospělácky a chvíli tam pobíhá pes, jak s Disneyho...wtf?
Nespoutaný Django (2012)
Zatím nejlepší Tarantinův film. ...Něco mě donutilo na něj spontánně jít ještě jednou a furt dobrý.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Bál jsem se, že to bude hrůza. Bylo to super, krásná pohádka. Konečně něco u čeho jsem měl ty podobné pocity, jaké jsem míval u sledovaní podobných filmů jako malý. Tady bude postupně přibývat odborníků co už stejně dopředu tušili jaký budou mít na film názor a postupně Hobita strhají. Ale co se týká mě... JE TO PECKA! (jo a mám takové tušení, že dost práce udělalo 3D, konečně pořádé, ani ten dabing mě nesral)
Atlas mraků (2012)
ale chuj už s takovýma břidkýma pohádkama
Cesta z města (2000)
Tohle jako chápu, taky sem takový pičus z lesa.
Z města cesta (2002)
Tramp a čtvrtníček hodně dobrý, Holubová a kočí ujdou, ale Polívka je tam vyloženě navíc. Škoda že se člověk ze začátku rozmlsá a pak to jde do prdele.
Bitva u Slavkova (2006) (TV film)
První polovina se mi velmi líbila. Uvidíme v druhé.
Méďa (2012)
Ani nevím proč tomu dávám celé tři hvězdy, když mě napadá akorát jak ten film pohanit. Sem tam vtipné, ale většinu času trapné a debilní.
Hatfieldovi a McCoyovi (2012) (seriál)
velice výživné
Ivan Hrozný (2009)
Přiznám se, že ač se na ruské filmy koukám rád, tak takto hodnotný film jsem od moderní ruské produkce nečekal.