Recenze (183)
Bitva o Alžír (1966)
Naprosto dokonale natočeno! Hodně silné a navíc se pořád něco dělo. Není divu, že se jedná o cenami ověnčený film.
Fitna (2008)
Filmařsky strašné, ale s náplní dokumentu naprosto souhlasím!
Restrepo (2010)
Live dokument Restrepo byl opravdu super. Akce, emoce, kamarádství. Ale můj názor každopádně je, že by se tákovéhle věci neměli vůbec dostávat ven, protože válka není věcí veřejnosti, ale pouze armády!
Zastřený hlas (2006) (TV film)
Zajímavej příběh a navíc životní role Terky Křenové!!!
První světová válka v barvě (2003) (seriál)
Tohle mi přijde snad ještě dokonalejší než Druhá světová válka v barvě. Barevné záběry z Velké války jsou neuvěřitelné a posunují nám konflikt mnohem blíže než doposud. Člověku přijde skoro nepochopitelné, že záběry staré skoro 100 let jsou v barvě. Úžasné!
Zvrácený (2002)
Podle mě jeden z nejskandálnějších filmů co jsem kdy viděl! Scény s prasklou hlavou nebo znásilněním byly opravdu neuvěřitelné. Herecké výkony na jedničku (Cassel opět nezklamal) a příběh naruby byl taky zajímavý.
Prvotní strach (1996)
Super thriller plný zvratů. Obzvlášť ten poslední zvrat v cele mě odboural. Mimochodem Edward Norton by si za tohle zasloužil Oscara, protože zde byl naprosto vynikající!
Nebeští jezdci (1968)
Vynikající Hrzán!
Pacifik (2010) (seriál)
Seriál byl pro mě ze začátku zklamání. Po Band of Brother jsem očekával stejnou bombu, ne-li lepší. Ale s přibývajícímy díly seriál nabíral na obrátkách a po delší době co se mi to rozleželo v hlavě mě to začalo bavit čím dal víc. Navíc poslední 4 epizody pro mě byly za 5 hvězd! Celkově dávám 4* Efekty byly mimochodem úžasné!
Bambuľkine dobrodružstvá (1982) (seriál)
Už jenom, protože je to slovenský,tzn. uplně dementní! Při prvním díle mi spíš přišlo, že se jedná o dětskou pornografii.