Recenze (148)
Sucker Punch (2011)
Neskutečná šílenost, u které jsem se ale neskutečně bavil... Čtvrtá hvězda za skvělou hudbu. // Při opakovaném zhlédnutí, kdy se člověk orientuje již od začátku, dojem z filmu ještě stoupá...
TRON: Legacy 3D (2010)
Vizuální orgie podpořené parádní hudbou, které bohužel sráží nepříliš zajímavý příběh. Olivia Wilde každopádně opět k nakousnutí! Odečtěte jednu hvězdu, pokud jste neviděli v kině. :)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Clint, Eli Wallach a Lee Van Cleef v jednom filmu, podpoření géniem Leoneho, to nemohlo skončit jinak než famozní podívanou.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Myslím, že u tohoto filmu není třeba nějaké bezbřehé tlachání... Kdo viděl - zná; kdo neviděl - pozná.
Sbal prachy a vypadni (1998)
Skvěle vystavěný příběh, hromada vtipných hlášek a výborně poskládané obsazení, přičemž všemu vévodí geniální scénář právě Ritchieho - suma sumárum parádní záležitost, která nenudí. PS: vždy, když někde slyším Zorbu, začínají mi cukat koutky... :)
Ulice (2005) (seriál)
Viděl jsem zlomek dvou dílů a bylo mi jasné, že vyšší počet shlédnutí by již mohl zanechat trvalejší následky.
Poslední skaut (1991)
V životě jsem se u žádného akčního trháku tolik nenasmál.
Teletubbies (1997) (seriál)
při vzpomínce na tuhle příšernost mně ještě dnes přejde mráz po zádech...