Poslední recenze (23)
Na maděru (2023) (seriál)
Ujetá ale dle mě zábavné podívaná u které se dle mě nenudíte. Mě to bavilo celou dobu
Ant-Man a Wasp (2018)
Vcelku povedene pokracovani. Cekal jsem ale trosku vic. Zabavne to bylo ale neco tomu chybelo. Nejzajimavejsi asi po titulkova scena.
Soudce (2014)
Vřele doporučuji. Silný příběh.