Recenze (23)
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Zatím je pouze 5 dílů, ale i přes to můžu říct že mi z předchozích sérií chybí humor a i některé postavy.
Rychlí a zběsilí (2009)
Přemlouval jsem se aby jsem se na tento film podíval a byl jsem příjemně překvapen. Akce, akce a akce. Líbily se mi jak auta tak herci, ikdyž Vin Dieselovi dialogy nic moc :)
Nostradamus: 2012 (2009) (TV film)
Jelikož, pač a protože mě rok 2012 zajímá a těším se na něj, tak se snažím posbírat co nejvíce dokumentů na toto téma. A tento mi přijde zatím jako jeden z nejlepších. 4*
Eurotrip (2004)
Komedie na podobné úrovni jako American pie (jednička). Děj se dá shrnout do tří slov, ale vtipy, hlášky a trapné scénky tak do dvou šanonů... Parádní zábava
Lovecká sezóna 2 (2008)
Nejlepší na celém filmu je kočka s rozdílnýma barvama očí :D
Skvělí chlapi (2000)
Proboha!! Za co??! Kdybych nepřeskakoval scény tak se na to ani nedodívám...1* za asi 3 jakš-takš vtipné momentky... Jinak asi nejhorší "film" který jsem viděl za poslední 3 měsíce!
Veřejný nepřítel č. 1 (2008)
Dá se říct že mě to bavilo. Protože pozornost jsem dokázal urdžet pouze u loupeží či přestřelkách... ostatní bylo nudné. Ovšem akční scény byly z 80% náplní tohoto filmu, takže tak 3.5*
Anděl Páně (2005)
Příjemná pohádka, která i pobaví.. 70%
Absurdistán (2006)
Jedna hvězdička za možnou budoucnost naší civilizace.... jinak strašná splátanina starých a ohraných vtipů
Andělé a démoni (2009)
Velmi podobné na film Da Vinci code. Ovšem s mnohem lepším koncem :). Myslím že takový zvrat nikdo nečekal... Ale abych jen nechválil, tak ta exploze auta - celkem klišé (to mě na tom filmu vadilo). Jinak super podívaná