Recenze (60)
Sovětská bouře: 2. světová válka na východě (2010) (seriál)
Nechápu. Buď většina hodnotících nedávala při dějepisu pozor, nebo trpí silnou ztrátou paměti. Jinak by tato propagandistická série měla kolem 20 %...
Vtorženije (2020)
Slabší než předchozí Притяжение. Jednu * za ruské sci-fi (byť Tarkovskij to není), jednu * za Olega Meňšikova a jednu * za epické efekty.
Ve službě (2019)
Jednu * za slušný potenciál ze začátku a jednu * za Aarona, který se snaží, i když tu nemá co hrát. S každou vteřinou filmu to WTF ve vaší hlavě roste a tuční, až do závěrečného facepalmu.
Proxima (2019)
Čekal jsem poloviční sci-fi o rodičovství z vesmíru a dostal jsem příběh o rodičovství za časů tréninku na vesmírný let. A s tím, co jsem viděl, jsem naprosto spokojený. Rozhodně film do kina.
Solis (2018)
Hodně podhodnocený film. (26 %, jako vážně?) Zvažoval jsem i 4 hvězdy. Na to, že jde o Strathieho první celovečerní film je to velmi dobré, z hlediska reálií a fyziky jde více o Fi než o Sci, ale dobře se na to koukalo, Ogg hraje dobře, efekty dobře udělané, kamera i hudba taky fajn. P.S.: Pro hejtery - každé scifi nemusí být rychlovka přecpaná vejbuchy, emzáky a idoly dívčích srdcí... A že je to vykradená Gravitace? Na trosečníka ve vesmíru nemá Cuarón patent..
MOST! (2019) (seriál)
Velmi vydařený seriál plný nekorektního humoru o některých druhých z nás. Děj nikde nestagnuje, zvědavost nás postrkuje do dalších dílů až k finále, které pro mne bylo příjemným překvapením.
Nezapomenutelné prázdniny (2013)
Guilty pleasure se Samem Rockwellem.
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Po sedmi dílech jsem nadšený, kvalita i napětí stoupá s každým dílem.
Trpaslík (2017) (seriál)
Začátek rozpačitý, ale pak až do konce šestky jede Trpaslík svůj veselý obraz dnešní doby. Dost pobavilo.
Kosmo (2016) (seriál)
Jsem rád, že jsem se u českého seriálu nahlas zamál. V posledním díle trošičku ztrácí dech, ale stále baví.