Recenze (72)
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Charlie je prostě nejlepší. Jake je prostě nejlepší. Alan mě prostě štve. V tomhle seriálu to prostě funguje a je to velká sranda. Rozhodně stojí za zkouknutí.
Super drbna (2007) (seriál)
Intriky. New York. Intriky. I když kvalita pomalu upadá, i tak je to pořád legendární seriál stanice CW. A až ho dokoukám, určitě budu plakat, že jsem právě viděla poslední epizodu.
Sabrina - mladá čarodějnice (1996) (seriál)
Seriál mýho dětství. Naprosto jsem ho zbožňovala. Skvělé zápletky, magie, Salem, co víc bych na to mohla říct. Tenhle seriál je pro mě legenda.
Arrow (2012) (seriál)
Superhrdinský akčňák. Nemůžu si stěžovat, je to napínavé a skvělé. Co mi ale vadí, jsou neustálé náhle zmrtvýchvstání a v poslední sérii bohužel i "nadpřirozeno", čímž narážím na Mirakuru a Flashe. Škoda.
Nikita (2010) (seriál)
1. série - 100%, 2. série - 90%, 3. série - 60%. Tady se jednoznačně ukazuje, jak s delší dobou seriál propadá, proto je podle mě dobře, že se další série dočká jenom se 6 epizodami a pak šmitec. *První série* byla luxusní. Skvělý nápad, skvělá zápletka. *Druhá série* pokračovala také dobře. Ale *třetí série*, to už bylo trochu o hubu. Super-vynálezy, prezidentka Spojených států (ale že jich USA měla), neustálé kňourání o zavírání a znovuotvírání Divize. Za celou dobu jsem si nejvíc oblíbila Birkhoffa a Alex, kteří dělali seriál tak jedinečným.
Nešika (2011) (seriál)
Skvělý seriál o příšerně nerozhodné holce. Chvilkami umíráte smíchy, chvilkami chcete Jennu zabít, ale co na tom, pořád je to vtipné.
Království (2013) (seriál)
Skvělý nápad, skvělý seriál. Co mi trošku vadí, je nerozhodnost Mary mezi dvěma královými syny, ale je to od CW, takže co byste čekali. Trošku to ničí historii, ale základ je podle ní, takže si nemůžu stěžovat. Jak jinak udělat dobrý historický seriál bez menší fikce, že?
Castle na zabití (2009) (seriál)
Tohle je prostě jednoznačně nejlepší americká kriminálka v televizi poslední doby. Zajímavé případy, skvělé příběhy, chemie mezi hlavními představiteli. Rozhodně se nebudete nudit a to je to nejdůležitější, ne?
Koloseum - římská aréna smrti (2003) (TV film)
Tleskám, tleskám. Miluju bojující gladiátory. Ještě lepší, když nemají brnění. Samozřejmě, koukala jsem na to jenom kvůli historii :)
Americká krása (1999)
Tak tohle se fakt povedlo. Vtip i genialita. I když ten konec byl trochu... drastický, i tak jsem zírala na obrazovku se slovy: "ÁÁÁ".