Recenze (251)
Statečné srdce (1995)
Natočit tohle chtělo kuráž a tu Gibson očividně má, pač to není jedinné náročné téma, které si vzal do ruky.
Gladiátor (2000)
Moje hodnocení Gladiátora se v průběhu času měnilo mezi 3-5, nakonec jsem zvolil průměr, sice typicky americké zpracování, ale zas tak na škodu u tohoto tématu není.
Milionář z chatrče (2008)
Tak od Milionáře jsem vážně film roku nečekal, bral jsem ho spíš jako vedlejší produkt filmové produkce 2008, čili mě pak ten plný pytel oskarů a jiných ocenění velmi překvapil.
Skrytá identita (2006)
Tohle je zase Scorseseho klasika o mafiánech a úplatných poldech.Teď do toho všeho zamíchal ještě DiCapria, coby tajného agenta.
Tahle země není pro starý (2007)
Lee Jones zase v roli detektiva, to mě nepřekvapilo, co ale ano byl Javier Bardem s tím svým účesem a kyslíkovou láhví v ruce.Nevím jesli to bylo cílem, ale já jsem se mu spíš smál, než aby mě děsil.
Odstřelovač (2007)
Nejprve sem dal 3*, a teď, po slabém roce si uvědomuji, že se jedná o jeden z nejlepších akčňáků které jsem viděl.
Dexter (2006) (seriál)
Dexter staví morálku do úplně jiné roviny, než jsme zvyklí.Hlavním hrdinou je vrah a to se mi líbí.
Ztraceni (2004) (seriál)
Jedná se o jeden z mých nejoblíbenějších seriálů (mj. DEXTER, PRISON BREAK), dal bych 5, ale poslední řada už příliš kombinuje myšlenky těch předešlých, proto 4.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Za první 2 série narvané napětím, nečekanými zvraty a skvělou atmosférou dávám 5*, třetí řada má ode mě 3 a půl hvězdy, čtyřku hodnotím třemi.Celkově 4.
Odpadlík (1992) (seriál)
Viděl jsem všechny díly, miluju úvodní song, kvality tu jmenovat nebudu, taky které že?Tohle je prostě moje prázdninová zábava.