Recenze (709)
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Tak strašlivě laciný a primitivný vtipy, to snad není možný. Šilhající Kozub s hlasem jako buzíček - v deseti letech bych se smál, teď je mi z toho trapně. To snad i na ten Kameňák se kouká líp. Nechápu, jak tahle parta mohla natočit něco tak povedenýho, jako bylo Skoro na mizině.
Duna: Část druhá (2024)
Pokračování v přesně stejném stylu, jako u prvního dílu. Ve své podstatě strašně originální scifi, s neuvěřitelně kvalitním vizuálem, který nevsází jen na trapně přehnané 3D efekty, ale počítačovou animaci využívá velmi střídmě - tedy tak, jak by využívána být měla. Do kina jsem asi původně šel s očekáváním trochu jiného vývoje, ale to, že mě to vlastně celé takhle překvapilo, je jedině dobře. (Cinestar Liberec, 26.3.2024)
Písně země (2023)
Zprvu jsem byl poněkud skeptický, že to je vlastně jen nějaká osobní zpověď páru seniorů z norského fjordu, a že si to hraje na větší hloubku, než to ve skutečnosti má. Ale postupně jsem se do toho dostal a nějak to do sebe začalo všechno zapadat. Nakonec skvělá podívaná na krásnou norskou přírodu. (kino Varšava, 16.2. 2024)
Bastard (2023)
Vynikající Mads Mikkelsen i scénář. Za celé ty dvě hodiny jsem se nenudil ani chvilku, což se stává málokdy. Navíc severské filmy mají pro mě tu obrovskou výhodu, že vlastně nevím, co čekat na konci. A ani tady tomu nebylo jinak. Za mě vynikající podívaná. (kino Varšava, 30.1. 2024)
Kobra 11 - Maniak na dálnici (2000) (epizoda)
Pro mě nejikoničtější díl Kobry 11 s nezapomenutelnou hudbou od Crysthal Method a Prodigy, který se mi už tehdy před mnoha lety vryl do paměti.
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Nakonec docela zdařilá pohádka, a tedy slovenská až do morku kostí.
V ráji (2023)
Slušnej námět, ale plný nelogických mezer v ději. Na druhou stranu na německou kinematografii dobrý pokrok.
Vzestup civilizace (2014) (seriál)
Skvěle zpracované, obsáhlé, i když bych vynechal ty mnohdy nepříliš působivé hrané scénky. Ale jinak série perfektně shrnuje v relativně krátkém čase to nejdůležitější, co se k té či oné civilizaci vztahuje.
Flash (2023)
V jádru to není špatný, i když začátek fakt moc přesvědčivej není, pak už to docela nabere spád. Samozřejmě je to ale stále ten klasickej superhrdinskej film jak přes kopírák. Ale ta tragická animace (např. ty novorozenci)... no už dlouho jsem neviděl nic tak strašně nepovedenýho u takhle velkýho filmu.
Vyproštění 2 (2023)
Slabší než jednička, ale stále si stojím za tím, že ta akce je u obou dílů prostě skvěle dělaná - efektní, dynamická a zároveň vcelku uvěřitelná.