Recenze (189)
Warholka (2006)
občas docela šokující, art, zajímavý..
Rafťáci (2006)
dobrá česká jízda..člověk se nenudí
Psycho (1960)
výborná hudba, která udržuje napětí. dnes už sice překonané filmové postupy..přesvícené ateliéry, málo akce během dialogů, rozvleklé vyprávěcí tempo, pomalý střih, špatné ruchy a zvukové atmosféry. nesmrtelná zůstává jen hudba, pár opravdu dobrých scén--na konci v domě, když pátráme po Batesově matce..a scénář.
Metropie (2009)
sice trochu cejtit severská atmosféra/nádech, ale nápaditej snímek z budoucnosti, kde metro propojuje celou evropu. temná atmosféra denního života, jakoby bez slunce. hl.postava- obyčejnej chlápek najde záhadnou blondýnku, zjistí, že ho provází neznámý hlas, pak zjistí, komu hlas patří a tak dál..
Sunshine (2007)
koukatelný sci-fi, spousta efektů a napínavý příběh. dobrý..
Milenci v roce jedna (1973)
zvláštní poetika. přitažlivý snímek..Marta Vančurová a Viktor Preiss jako režisér
Skřivánci na niti (1969)
z prostředí ocelárny, komunistický režim se projevuje tím, jak se z intelektuálů stanou dělníci. nádherná, nápaditá kamera. brilantní režie-romantické momenty-něžné prvky. celá řada českých hereckých osobností. originální nápady.
Gandahar (1988)
vize budoucnosti s hrdinou,co musí zachránit svět. hezká animace. dívat se ve dvou..
Co žere Gilberta Grapea (1993)
nenadchne, neurazí. obraz americkýho venkova a jednoduchý scénář. dojemné scény nepůsobí na emoce kvůli průměrným hereckým výkonům a vyprávěnkovému pojetí. spíš by se to mělo jmenovat Tak plyne čas ve vesničce Endora. průměrný film.
Moon (2009)
povedený scífko, zajímavá futuristická vize..těžba na měsíci.