Recenze (67)
King Kong (1933)
Tak na rok 1933 klobouk sakra dolů. Starší černobílé snímky nepatří k mým nejoblíbenějším, ale tady jsem se bavil velice dobře. Ve své době to musel být trhák trháků. Napětí, akce, triky, ...
Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon (2006)
Pro mě je tohle dost zklamání. Ačkoli nápad je to originální, je to nuda a ani konec to příliš nezachránil.
Temný případ (2014) (seriál)
1. série 85% 2. série 80%
Velký Gatsby (2013)
Skvělý vizuální zážitek s výborně zakomponovanou dnešní hudbou do příběhu odehrávajícího se v New Yorku 20. let minulého století - Gatsbyho současnosti.
Most (2011) (seriál)
1. série 95%, 2. série 90%, 3. série 90%. Dechberoucí kriminálka ... neopakovatelná Saga Norén ... lidský Martin Rohde
Na návštěvě (2015)
Výborný Found Footage dvou sourozenců, kteří plni očekávání jedou na návštěvu prarodičů, které nikdy před tím neviděli, vše chtějí zdokumentovat pro svojí matku a získat pro ní jejich odpuštění. Týden s babičkou a dědou nebude zrovna procházkou růžovým sadem. Staří lidé dokážou slušně vyděsit.
Alicia (1994)
Lehce znepokojující, děti dejte raději spát :)
Krvavý Valentýn (2009)
Ve 3D je to slušná podívaná, ale celkový dojem je pouze lehce nadprůměrný. Neuchvátí ani neurazí. Pro příznivce slasherů velice vhodnej kousek.
Dellamorte Dellamore (1994)
Skvělej kousek o hrdinném správci hřbitova, který vypráví svůj příběh, u kterého jsem se bavil od začátku do konce. Hlavní hrdina ztvárněný výborným Rupertem Everettem drží problémy místního hřbitova díky svému revolveru a skvělé mušce (headshot master) na uzdě. Není tam moment, kdy bych se nudil. Doporučuji.
Bouře století (1999) (seriál)
Z tohohle smrdí King na sto honů ... a to mám rád.