Recenze (83)
G.B.F. (2013)
Výborná coming of age komedie s velkým množstvím popkulturních hlášek, slovních hříček a neuvěřitelně povědomých, byť těžko zařaditelných tváří:)
Ahoj, Blondýnko (2012)
Putain, c'etait quoi ca?
Konzultant (2013)
Pro mě ztraceno v překladu. Hloubka jednotlivých postav vyjadřující se v pronášených metaforách je vzhledem k filmovému zpracování a s tím souvisejícím obsazením naprosto k neuvěření. Možná dialogy Ridley schválně takto ponechal jako jakýsi zcizovací prvek filmu, určité odosobnění, které v drogové branži je základem minimálně pro přežití. Navzdory předcházející kritice na mě film zapůsobil, neboť i po 2 měsících si jej živě pamatuji. Proto silnější 3*
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Po úvodních dvou epizodách hodnotím na 4* s tím, že posledním českým seriálem, který mě oslovil, byl Dokonalý svět. Respektuje-li divák pravidla žánru může si tuhle českou zatím slušně rozběhlou sérii vychutnat srovnatelně jako vyzrálejší importy.
Banshee (2013) (seriál)
sic jde o klišé, ale sakra zábavné kliše. Navíc účast Ulricha Thomsena dělá z tohohle počinu must see
Coco Chanel (2009)
Podprůměrný, nudný, bez jakýhokoli zvratu. Jediným pozitivem celýho filmu je obsazení, v čele s okouzlující Audrey Tautou.
Sestřička Jackie (2009) (seriál)
Po prvních šesti epizodách za silnější 3*
Až tak moc tě nežere (2009)
S odstupem času moje hodnocení klesá. Zajděte si s kámarádem/kou na kafe, proberte intimní život a dozvíte mnohem víc, než co dostanete od tohohle pozlátkovýho dílka.
Italština pro začátečníky (2000)
Autentická romantika, která opravdu zahřeje u srdce
Hung - Na velikosti záleží (2009) (seriál)
Za pilot si pět hvězd zaslouží, o tom není sporu:-) HBO se vrací ke svým kořenům, který ho přinesly na vrchol. Seriál startoval po mega úspěšný True Blood a dokázal udržet víc než slušney počet diváků. Příprava II. řady je prakticky hotovou věcí.