Recenze (382)
Nevyřízený účet (2013)
Priemerná jednoaktovka s nezvládnutým castnigom, obstojným scenárom a vynikajúcim settingom malomesta v bažinatej Louisianne.
Gravitace (2013)
Vesmír je klaustrofobický a Gravity tento pocit doručili na 110%. Doteraz ma to napätie tlačí v hrudi, výborný zážitok. Mám taký pocit, že toto nebolo treba ani hrať ale možno práve preto, že to Sandra zahrala skvele. Hollywoodska monodráma v dvoch dejstvách, pozrite si to.
Creed (2015)
Creed ma nezaujal. Možno preto, že pôvodného Rockyho som videl až ako dospelý a tiež okolo mňa prešiel bez veľkých emócií a kultovosti. Preto nejako neviem oceniť Slyho labutiu pieseň a emocionálne herectvo, o ktorom píšu kolegovia. A možno preto som sa hnidopišsky zameriaval na úplné blbosti, ktoré ma hnevali, ako napríklad to, že žiaden z predstavených boxerov doteraz neprehral. A možno sa pod to celé podpísalo to, že som Creeda pozeral na Netflixe rozkúskovane a popritom jedol, hral sa a pracoval. Nuž, nemôže byť každý deň nedeľa.
Pravdivá romance (1993)
Tarantina z toho cítiť na sto honov, ale akoby tento scenár písal v druhom ročníku na univerzite alebo v nedeľu ráno, na rozbeh.
Armáda mrtvých (2021)
Ja už neviem, človek by tak chcel mať toho Snydera rád, ale v okamihu, kedy začne byť dôležitý dej, pochopí, že to Snyder nevie. A pritom sú ospevované úvodné titulky fakt geniálne. A tiež niekoľko ďalších záberov, ale ja neviem; tento človek by mal asi fotiť a vykašľať sa na scenáre a hocičo, čo má komunikovať komplexnú myšlienku.
Space Jam: Nový začátek (2021)
Nový Space Jam prináša všetko podstatné zo starého Space Jamu, len to robí horšie. Hviezdička za niekoľko trefných vtipov (MBJ a AD), LeBron je najhorší neherec v dejinách nehrania.
Konzultant (2013)
Prepánajána, toto bol snáď dokonalý film.
Chlapi sobě (2019)
Absolútna primitívnosť, ktorá nikdy nemala byť natočená. Hviezdičku by som dal, keby šlo o teenagerskú kravinu, ale toto natočili pre seba pädesiatnici, ktorí v kariére nemali poriadnu rolu. Nepozerajte to.
8. míle (2002)
Celý film je viac než hodinový prológ k záverečnej 20minútovke. Wannabe sociálny komentár je slabý ako generický scenár, ale všetko to prebijú 3 kolá záverečného battlu. Tie sú totálna legenda a každý by ich mal raz v živote vidieť; lepšie však ich je poznať naspamäť.
Spalující touha (1999)
Sugestívne, iné slovo mi nenapadne. Kamera, soundtrack aj téma. Milujem túto klasickú filmárčinu.