Recenze (749)
Purpurový vrch (2015)
dokonale nepovedený film a důkaz, že guillermo del toro umí geniálně točit, ale psát mu už moc nejde
Legendy zločinu (2015)
netvrdim, že to nemá mouchy (především rozpad vztahu reggieho a frances vůbec nefunguje). ale hardy je tak zasadnim zpusobem dobrej, ze jsem si tuhle londynskou historku z podsveti fakt neskutečně uzil
Jupiter vychází (2015)
tady asi dvojka nevznikne, což?
Spy Smasher (1942)
Tady je seriál kompletně ke zhlédnutí https://www.youtube.com/watch?v=Ik_xGzjP3qI#t=7985
John Wick (2014)
scénář tak blbej, až je... no, pořád blbej
Zmizelá (2014)
Fincher zklamal! Affleck překvapil! A Gillian Flynnová se s vlastní téměř geniální předlohou poprala docela obstojně. Přesto nehrát k tomu Reznorův perfektní soudtrack, byl by to téměř nepovedený film. Všem obdivovatelům filmu lze jen doporučit přečíst si knihu, kde je vše zde v komentářích oceňované, navíc daleko působivější (twisty) a otevřenější (kritika společnosti a institutu manželství). No a konec je v knize ještě stokrát víc deprimující.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
ve chvíli, kdy jsem pochopil, že to budou stavět na patosu, mi bylo jasný, že to nepůjde.. a nešlo to tak moc, že ani naposedmý jsem to prostě nedokoukal.. dycky je něco lepšího na dělání - práce, uklízení, píchání inzulinu kocourovi a pak další práce.. a to za ní ani nedostanu peníze.. ale furt je lepší makat než se bavit u expendables 3, to je prostě nemožný.. a to jsem si po dvojce řek, že tuhle sérii vezmu na milost.. tak snad budou sudý díly lepší
Chlapectví (2014)
Jedno velké, krásné je ne sais quoi stejně jako život sám, abych se nevyhnul klišé
Donšajni (2013)
jen pro ukázku, jak se může někomu tahle zhovadilost líbít :) http://www.blisty.cz/art/73806.html
X-Men: Budoucí minulost (2014)
film, který neustále dokola opakuje poměrně známou skutečnost, že Michael Fassbender je asi nejlepší herec současnosti