Recenze (23)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Jenom by mě zajímalo jak dlouhý přístávací ranveje se staví ve Španělsku :D
Muž odnikud (2010)
Taken po korejsku.
Amazing Race: O milion kolem světa (2001) (pořad)
Naprosto ultimátní návyková záležitost, po dlouhé době jsem se na nečem zasekl. Podle toho co jsem zatím viděl, tak největší klady: výběr lokací, střih a hudba. 12 týmů je dost, aby jste si vždycky našli několik oblíbenců a jak závod směřuje do finiše, tak napětí eskaluje.
Čch' pi (2008)
Po dlouhé době něco, kde můžu skutečně prohlásit velkolepá výprava (v poslední době se hlavně v seriálovém universu označuje za velkolepou výpravu všechno, kde patnáct týpku jede na koni). Bojové schopnosti hlavních hrdinů musíte brát s nadhledem, stejně tak jednobarevné vyobrazení bojujících stran.
Zelený sršeň (2011)
Naprosto sterilní záležitost, bez kouska dobrého vkusu.
Chicogrande (2010)
Chicogrande má solidní herecké výkony a krásnou mexickou scenérii ale jinak film působí dojmem chladného čumáku. Postavám a historickému kontextu chybí jakýkoli pokus o bližší informovanost diváka. Film potom selhává v odezvě čehokoli, příběh jednoduše skončí a vy pokrčíte rameny a za pár dní zapomenete.
Sucker Punch (2011)
Už teď je jasné, že pro Snydera tohle skončí jako totální fail a propadák. Většina lidí jednoduše řekne, že je to blbost. Což je nejjednoduší reakce na něco co se vám nelíbí nebo když nechcete moc přemýšlet. Problém ovšem není v hluposti příběhu ale spíše v jeho naivitě a pořádné porci nadhledu s hordou fantazie. To většina publika nemá šanci zkousnout. Snyder nadále zůstává člověkem jenž má více nápadů a kreativity než půlka Hollywoodu dohromady. Tři hvězdy za styl a všechno co se mu podařilo do filmu nacpat a jedna hvězda za odvahu, kdy Snyder na všechny kašle a prostě si točí podle sebe.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Kombinace Epic s For Children nejde příliš dohromady. Což je škoda, protože animačně převálcováno.
Transformers (2007)
Bay od základu redefinoval pojem slova cool. Protože jestli tohle není cool, tak už nic.
Plán 9 (1959)
Hodně jsem se snažil ale celý jsem to nedal :)