Recenze (349)
Mars útočí! (1996)
Za ty úžasné zelené mrchy.
.hack//SIGN (2002) (seriál)
Ty čtyři jsou vyloženě za animaci, atmosféru některých scén a hudbu, jinak děj šel mimo mě. Na závěr (jako obvykle) nedořečený konec a pár speciálů, které se (jako obvykle) zmiňují o všem možném, jen ne o konci seriálu. Ale to já jen tak kvákám, seriál ujde.
Wolf's Rain (2003) (seriál)
Po všech stránkách kvalitně odvedená práce (námět a linie příběhu se opravdu povedly). A pátá hvězdička? Tu většinou dávám dílu, které je velmi dobré až vynikající, a zároveň mě opravdu chytne. Ta druhá podmínka tu nebyla splněna úplně dokonale, ale to je hrozně individuální věc.
Eikoku koi monogatari Emma - Season 1 (2005) (série)
Civilní a jemně podané kvalitní anime s realistickým koncem? Ano!
Koi kaze (2004) (seriál)
80 %. Příběh by myslím mohl být více rozvinutý, ale ta pomalá civilnost je možná výhodou. Pěkné.
Kimi ga nozomu eien (2003) (seriál)
70 %. Je to celkem dobré, ale souhlasím, že seriál má mírně telenovelovitý děj, a mohl by být klidně hraný, anime forma mu nepřidává ani neubírá.
Džúni kokuki (2002) (seriál)
Výborně propracované prostředí a charaktery. Charaktery musím zdůraznit, protože alespoň hlavní postava a celkem i její okolí se opírají o několik rozvíjejích zážitků, a ne jen o jediné trauma z minulosti, jako by nikdy nic jiného nezažily, jak to často v anime bývá. Nedovyprávěný Taikiho ark mě taky mrzí.
Kareši kanodžo no džidžó (1998) (seriál)
Tento seriál má asi nejlépe propracované charaktery, co jsem u anime viděla.
Mai-HiME (2004) (seriál)
Klišé, klišé na všechny strany, a ten odporně přeslazený závěr... Snad jen technické zpracování ujde. OK, ta druhá půlka ve stylu "zůstane jen jedna" nebyla špatná, ale když si vzpomenu na ty poslední díly...
Haibane renmei (2002) (seriál)
Jediný anime seriál, kterému bych dala čistých 100 %. I spousta ostatních je dobrých, ale u tohoto nestrhnu ani bodík.