Recenze (288)
Kutil Tim (1991) (seriál)
Tohle je rodinná kutilská lahůdka..! Škoda jen některých nepovedených dílů a pozměňování dabérů... Postránceký byl určitě lepší než Mahdal...!
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009) (seriál)
Úvod dobrý,ale bohužel mě zklamal postupně znudňující průběh a hlavně. Ty efekty! Na to že ABC vydělala miliony za Lost by mohla udělat drobet víc strhující efekty a ne jak když se dívám na film se Stevenem Seagalem z 80. let...
Match Point - Hra osudu (2005)
Jak nesnášim filmy od Woodyho Allena,tak tohle bylo opravdu zdařilé. Miluju Scarlet Johansson. :)
Avatar (2009)
Epická bomba v podobě nového Cameronova filmu. Zážitek maximální,dalo by se říct,že nejlepší co jsem v posledních letech viděl...Vizuální stránka filmu je naprosto famózní.Úvodní půlka nás spíše seznamuje s prostředím planety Pandory, která je neskutečná (Cameron musí mít neuvěřitelnou myslivnu vymyslet něco tak dokonalého),okouzlující (hlavně ve tmě) a krásná. Propracování živočichů je taky báječné (hlavně zajímavý nápad spojení Navi s okolním světem pomocí jejich copů). Druhá půlka je víceméně akční a ,,válečná" kdy jsem v kině doufal, že někdy budem mít takovou techniku, kterou použili na zničení lesního města..! Klobouk dolů. Herecké výkony dobré,překvapila Weaver,kterou normálně moc nemusím a Ribisi v roli slizáka..Worthington báječnej jako vždy.Pokud to shrnu Avatar je animovaná pecka pro celou rodinu,která nemá konkurenci. 3D efekt revoluční.
Hitman (2007)
Nic pro neznalce počítačové hry!
Stalo se (2008)
Celkem dost odsuzovaný snímek...z mého pohledu ale kutovní film už jen tím že ho dělal M. Night Shyamalan...
Špatnej polda (2009)
No, kde bych asi začal... témata typu zkorumpovanejch poldů jedou. Ovšem rozhodně se to nedá srovnávat s Training day nebo Harsh Times! Tohle je totiz film,kterej museli natočit nějaký psychicky labilní jedinci. Scénář je celkem nedopracovanej a má dost hluchých míst. Dá se říct,že dvě hodky se divák celkem dost nudí. A co jsem opravdu nepochopil byli záběry krokodýlů a leguánů a ,,breakující mrtvoly".. Nejspíš to mělo poukázat co asi vidí lidé v rauši,ale skutečnost je ta,že ve filmu to vypadá dost divně a ubírá to na mém hodnocení. Cage zahrál vynikajícně ovšem Mendez se moc nepředvedla... A co tam proboha dělal Val Kilmer?! Srnu-li to,2 hodiny celkem nudné psycho detektivky.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Současný nejlepší sitcom... Vtipy Charlieho Sheena jsem vždycky zbožňoval a v tomto seriálu to akorát graduje. Nesouhlasím s názory, že Dva a půl chlapa jsou nudní, téměř o tom samém a pořád v jednom baráku - to Přátelé byli taky...! Seriál hýří naprosto neurvalými hláškami a já se díl od dílu směju a směju.
Mentalista (2008) (seriál)
Slibná detektivka z prostředí Californie. Výborný, charismatický Simon Baker v roli Patricka Janea, mentalisty a okultisty ve službách CBI...Seriál je koukatelný a svým způsobem zajímavý,jediný nedostatek je lehká předvídatelnost....
Na doživotí (2007) (seriál)
Výborný detektivní seriál, výborné zápletky, výborní herci a výborný námět! Škoda, že ho přestali vysílat...