Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
vždy ma dokážu rozosmiať. u mňa naj seriál.
Sex ve městě (1998)
M*A*S*H (1972)
seriál ktorý pozerám znovu a znovu a vždy ma dokáže niečim prekvapiť.
Kauzy z Bostonu (2004)
Kriminálka Las Vegas (2000)
Simpsonovi (1989)
Seriál s veľkým S