Recenze (229)
Terra Nova (2011) (seriál)
Pilot: 65%
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
▐ 1.séria: 90%▐
Atlas mraků (2012)
Pri prvom pozretí je náročne si poskladať jednotlivé príbehy do časovej následnosti, takže treba byť pripravený premýšľať, prípadne mať po ruke papier a pero na občasnú poznámku. Ale možno práve to, že sa dá stále znovu a znovu objavovať súvislosti je na tomto filme také príťažlivé. Nesmiem zabudnúť na fascinujúce premeny hercov, ktoré potrhávajú záverečné titulky.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
▐ 1.séria: 70-80%▐ 2.séria: 70% ▐ 3.séria 65-75%▐ 4.séria 55-65%▐
Bitevní loď (2012)
Film, ktorý sa od prvej chvíle neberie vážne, tak ho neberte ani vy a užívajte si: kuracie burito, hra lode (A1-voda-C3-zásah) v 3D prevedení, nástup veteránov, AC/DC, umění války, box v ťažkej váhe, škótsko po skončení tituliek a samozrejme kuracie burito.
Karaoke (2004) (studentský film)
Aiju vám vykúzli úsmev na tvári: http://www.youtube.com/watch?v=zVoM6kXP4AA
Treevil (2002) (studentský film)
Le Mans (1971)
(Je viac ako 40 rokov po premiére filmu) Som fanúšik F1 a tešil som sa na super zábery a dramatické závody. Chyba lávky! Dnešná technika poskočila míľovými krokmi vpred a ja už som rozmaznaný tím čo vidím v on-line prenosoch. Nebol to zlý film, ale úprimne musím priznať, že boli pasáže kedy som sa nudil. 55%
Největší zlo (2006) (seriál)
Epizódy: Vúdci sekt **** https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dd1CsQXYj7k , Vražedné lži ** (20.2.2021)
Muž s kinoaparátem (1929)
Geniálne! Je len ťažko uveriteľné, že toto krásne a na tú dobu určite silne avantgardné dielo vzniklo na úsvite kinematografického veku a tu už vôbec nehovoriac, že v Sovietskom zväze o ktorom máme po uplynulom storočí asi iné predstavy. Po prvých pár minutách a nástupe orchestru sa to rozbehlo a ja som už len čumel s otvorenými ústami.