Poslední recenze (247)
Insidious: Červené dveře (2023)
Nejhorší pokračování co jsem kdy viděl. Děj 0, lekání 0, nostalgie 0 a Patrick Wilson vypadá jak kdyby byl na heroinu celou dobu. Ubohost. To jsem měl předchozí díly rád.
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Hrozně špatný herecký výkony všech. Svět se v prdel v Halywoodu obrací. Naprosto země odtržená od reality. Nejhorší Jurský park/svět/říše zánik co jsem viděl. Všem hrozně moc nedoporučuji. Je to víc než špatný.
Miliardy - Série 7 (2023) (série)
Král je mrtev, ať žije král ! Pro mě je to víc jak nostalgie. Je to o hře, která se tu hraje všude na světě, jen jí někdy v tom běhu života a práce nevnímáme.