Poslední recenze (18)
John Wick 2 (2017)
To, že je JW super střelec, který nikdy nemine cíl víme už z jedničky. Ale to, že v každé scéně na veřejnosti, kde se začne střílet je mraky lidí, kteří nakonec utečou a nikoho nenapadne volat třeba policii, tak toho jsem si všiml až teď. Z pohledu samotné akce se mi to líbilo, ale když se zamyslím nad logikou, dějem, který se vesměs opakuje (rozuměj, všude kam přijde, zůstanou jen mrtvoly) a hlavně jeho neskutečnou odolností vůči střelám, bodnutím apod. mi z toho vychází, že trojka bude ještě horší (zase kopa mrtvol než dojde k nějakému vykoupení???).
Hořký život komika (2016)
Dle traileru jsem byl natěšený na výbornou komedii. Bohužel všechny dobré vtipy byli právě v tom traileru. DeNirovi jsem roli přestárlého komika celkem věřil, ale příliš velká míra vulgarit si mi moc nelíbila a spíše mi film kazila. Potěšilo cameo Billyho Crystala. Rozhodně to mělo na víc.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
MG zkrátka umí. Jeden z nejlepších válečných filmů za posledních pár let. To vědomí, že to je podle skutečné události jen umocňuje celkový zážitek z filmu.