Recenze (146)
Micimutr (2011)
Solidní pohádka, s parádním drakem, asi nejlepším z českých pohádkových, sem tam nějaká hláška od Bartošky nebo Dejdara, s Lednicí to bylo parádní. Ale na Štědrý den již dávaly o hodně lepší pohádky.
Alenka v říši divů (2010)
Alenka v brnění jako drakobijce?? Jo proč ne. Tuhle pohádku jsem nikdy neměl moc rád o to víc mě některé věci zde překvapily.
Enthiran (2010)
ze začátku nic moc, balancoval jsem u vypnutí a odpadu, ale zachraňovala to krásná Aishwarya Rai Bachchan, a zajímaví porod. Potom se to rozjelo takže jsem dokoukal, ty robotí Transformace byli zajímavé. Indickou hudbu jsem nikdy neposlouchal a přitom je tak nádherná, to bylo jedno z mála co mě zaujalo u Ašóky. Nejvíce se mi líbila ta když chytil komára a dostal polibek. nakonec balancuji mezi 3 - 4 mi.
Tři mušketýři (2011)
Povedený film, akční milady, slizouni Buckhimham a Kardinál ( který z toho nakonec vzešel dobře ), povedená trojka Mušketýrů + jeden mladej drzoun, nakonec nevadily ani ty vzducholodě šlo přeci o Da Vinciho plány. Příběh samotný jak je znám, seznámení s mušketýry, honba za náhrdelníkem, jen okolnosti trošku jiné, pěkný souboj na katerdále Notre Dame. Připomínka míst které jsem navštívil celkem nedávno ( Tower ) či v minulosti ( katedrála ). Líbilo se mi pošťuchování mezi králem a Buckhimhamem o barvě šatů.
Vlkodlak (2010)
Parádní atmosférický horor. Krásné proměny na Vlkodlaka a vůbec jeho zajímavé zpracování. Ne do podoby přerostlého a zuřivého vlka ( Underwold, Van Helsing ) i když to taky není špatné ale tohle je trochu jiné.
TRON: Legacy 3D (2010)
Technicky a vizuálně vskutku parádní, mohu jen litovat že jsem nebyl v kině. Ale jinak mě to moc nebavilo. Všemožné poskakování, létaní a kdovíco ještě mě nějak nevzalo, nevím čím to bylo.
Sherlock Holmes (2009)
Detektiv Sherlock Holmes, neměl jsem ho rád, filmy pro mě byly nudné a nezajímavé. Až do tohoto snímku který je vskutku parádní. Je vtipný, napínavý, vizuálně podařený. Robert Downey Jr. zase jednou exceluje a Jude Law mu vydatně pomáhá. Potěšily mě také záběry na místa která jsem nedávno navštívil ( rozestavěný Tower Bridge, Parlament ) Každopádně se těším na další díl.
Machete (2010)
Parádní řezničina, parádní hlášky.
Zrození Planety opic (2011)
Úchvatné
TACHO (2010)
A mě se to líbilo, Film si na nic nehraje, je takovej pohodovej. Landa překvapil, do těchto rolí se hodí. Linka s Angličany byla tajemná, nevěděl jsem co chystají, jen jsem tušil že nějakou loupež nebo něco podobného. A konec? Ten mě ( neje mě) naprosto odrovnal. Tohle jsem tedy nečekal. A taky navzdory všem idiotům dávám za 5.