Oblíbené filmy (10)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Jeden z nejlepších filmů mého raného mládí. Klenot!!!
Libertin (2004)
Pro mně jeden z nejlepších filmů vůbec! Naprosto boží armosféra rozblácené Anglie. BRUTÁLNĚ NEDOCENĚNO!!! Rokenrol jak kráva!
Propast (1989)
Tenkrát v Americe (1984)
This is the best of you! Top gangsterka která ve finále nakope prdel i velkému Godfatherovi.
Magnolia (1999)
Film co vás rozerve na kusy.
Vanilkové nebe (2001)
Ve všech ohledech překonává originál a dotahuje všechny jeho prvky do maxima. Posuďte sami, jestli si na umění hraje nebo ne, ale já nebudu hledat chyby tam kde nejsou.