Poslední recenze (19)
8MM 2 (2005)
teda nevím co má tenhle film společného s 8mm s Cagem...jediný světlý moment je závěr v tramvajovém metru nebo co to vlastně je, jinak 8mm 2 za moc nestojí...neuvěřitelně špatně vymyšlený příběh-už když se člověk zamyslí nad tím, proč sakra všichni dělají takový povyk kvůli jedné trojce s cizí ženskou...
Oni (2008)
Tenhle horor sice má sice klasickou zápletku: osamocený barák, mladý páreček, temná noc a nikde okolo ani živáček...teda kromě maskované zabijácké rodinky o třech členech ve staré fordce, kteří si se svými obětmi chtějí nejprve pořádně zahrát na kočku s nožem a vystrašenou myš...ale přesto, že to není nic originálního, astmosféra nahání hrůzu od začátku do konce a to hlavně proto, že nevidíte vrahům do tváře-vidíte jen masky a nepoznáte jejich identitu a navíc je jasné, že zabíjí bez sebemenšího důvodu-to je to, proč jsou Strangers tak děsiví..."Proč nám to děláte?"-"Protože jste byli doma...!"
Hádej kdo? (2005)
co k tomu říct...průměr, průměr a zase jenom průměr...dívat se na to dalo, ale jinak nic nového-typická komedie made in USA se vším, co k tomu patří...60% hlavně za Bernieho Maca...