Recenze (2 036)
Ip Man (2008)
Hodně povedený historický akční film. Perfektně provedené kung fu souboje, silný příběh, sympatický hrdina. Jednoduše, vše co má film mít měl a proto je hodnocení jasné.
Mach, Šebestová a kouzelné sluchátko (2001)
Jen z úcty, že jde o Macha a šebestovou. Nepouštět dětem, které mají tuto pohádku rády.. Naprostá slátanina!
Hard Boiled (1992)
Opravdu hodně slušnej nářez! John Woo prostě umí!
To, co dýchám (2007)
Magnolia alias Crash alias Crossing Over. Není to sice až tak působivé jako zmíněné tři ( možná dva ) filmy, ale skládačka lidských osudů, když jsou náležitě dramatické, budou působit vždy.
Fantozzi (1975)
Občas vtipné, ale většinou spíš trapné...
Poslední vládce větru (2010)
Trailery vypadaly hodně dobře, bohužel zůstalo pouze u trailerů... Co se týká příběhu, jsem předlohy neznalý, takže ani nemůžu být naštvaný, že je něco jinak. Můžu být ale naštvaný, že prakticky nic nebylo pořádně vysvětleno, takže se docela lehce může stát, že neznalý divák se v příběhu docela lehce ztratí.. Další věc a docela podstatná - dilaogy jsou naprosto příšerný, tohle snad proboha přece nemohl dát dohromady někdo, kdo vytvořil Šestý smysl?? A jestli ano, co k tomu dodat?.. Díky těmto dialogům působí všichni hlavní hrdinové ( ne, že by předvádeli nějaké super výkony ) trochu jako pitomci a těžko uvěřit, že by právě oni zachránili svět, byť dokážou co dokážou, nebo vlastně nedokážou?.. Po trikové stránce nemám skoro co dodat, to je jediné co se povedlo, navíc roztomilá zvířatka ( opicinetopýr nebo bobroptát nebo jak se to jmenovalo ) působí vtipně a zábavně. Konec vyzněl do ztracena, protože to ještě Shyamalan chtěl natočit druhý a třetí díl, teď však pochybuju, že se mu to podaří, takže zůstane "nevyřešeno" stejně jako u Zlatého kompasu.. Ale stejně musím dát tři hvězdy, protože fantasy filmy mám hodně rád a tohle ještě určitě nebyla taková úchylnost, abych musel jíz s hodnocením někam k nule. Na deštivé odpoledne je to celkem dobrá zábava.
Chlapci a chlapi (1988) (seriál)
Opravdu "pěkná" komunistická propaganda neb "Bylo nebylo, tohle ale nebylo". Dvě hvězdy ale dát musím, jednak z nostalgie a jedna za dobré herce, kterých tam bylo opravdu dost.
Dlouhá cesta (2002)
Příjemný, na city hrající film se sympatickou Mandy Moore.
Princ William (2002) (TV film)
Překvapivě se na to dalo koukat, ale těžko uvěřit, že takhle to vše bylo..
Piráti (2005)
Stylizace pěkná, myslím, že se to doceal povedlo, na mě ale málo světla :-)