Recenze (345)
Pták Ohnivák (1997)
Tak...mrkněte se na Saxanu 2, Možná přijde Ježíšek, Macha a Šebestovou, Čertovu nevěstu, Nejkrásnější hádanku, Z pekla štěstí atp....a pak tady na ptáka a trojka vám bude málo.
Akta X (1993) (seriál)
Krom věčné nevěřícnosti Scullyové, která viděla snad i chlapa sníst si svojí hlavu, ale nevěří v jiný (daleko uvěřitelnější) situace, je to srdcovka.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Až na některý ty triky a nudnější pasáže byla druhá část jednoznačně lepší než ta první...
Šílený Max (1979)
To byl fakt vopruz :D
O statečném kováři (1983)
Nostalgie, hudba od Ulrycha, dej mi rybu Mikši a tak
Nebojsa (1988)
Už jen kvůli nostalgii..
Deváté srdce (1978)
Skvělá hudba od Hapky...
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Nepřišlo mi to tak špatný, jak se tu píše. A pro spoustu lidí je to v podstatě kultovní film...chápu proč a nemám jim to za zlé. Příjde mi to jako dobrý tah na -náctiletý...rozhodně zdařilejší než dnešní pokusy, po kterých za 14 let nikdo ani neštěkne.
Nejvyšší nabídka (2013)
Chvílemi nudné...taková menší výtka.
Světová válka Z (2013)
Překvapení roku...původně jsem chtěl obcházet okolo, ale bylo to zábavný. Pár hloupých momentů mi to nemůže zkazit.