Recenze (1 262)
Tajná ruská letadla druhé světové války (2009) (TV film)
První proudový motor, netradiční nápady i omezení Stalinovského režimu, který vyhlazoval inteligenci.
Oblast 51: tajné spisy CIA (2014) (TV film)
Zatím asi jediný dokument o Oblasti 51, který objektivně a otevřeně mluví o historickém vývoji této oblasti. Nečekejte žádné honby za UFO, žádné konspirace, pouze informace o vývoji základny, které mohla díky vývoji a testování nových technologií růst a vyžádala si tak jedno z nejlepších utajení s kterým přišli i zvídavé otázky.
Creed (2015)
Asi stejně naivní jako Rocky i, ale bez šťávy a se stále stejnou znělkou. Pro mě celkem velké zklamání po takové době jsem dostal velice rozporuplný snímek, u kterého se dalo jistě vytěžit více.
Keith (2008)
Prostě nevíte . . .
Český žurnál - Gadžo (2014) (epizoda)
Silně neobjektivní dokument, který sice ukazuje normální romskou rodinu, ale ocenil bych více, kdyby se přistěhoval k rodině, která bere sociální dávky, aby to reflektovalo alespoň z části realitu, vedle které jsem roky bydlel.
Poslední samuraj (2003)
Čest, bolest, síla, tradice, oddanost a udatnost, to byly samurajové, kteří i přes americkou režiji jeden z nejlepších 20 filmů co jsem kdy viděl.
Outsourced (2006)
Velice příjemná reflexe dvou rozdílných světů a dokumentární intro do vzdálené Indie.
Divoška (2008)
Je to dívčí, střelené a kouká se na to dobře. (Super soundtrack)
Jeden den (2011)
Trochu deštivé zklamání.
Griffin a Phoenixová (2006)
Smutný příběh s nádhernou hudbou.