Recenze (508)
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Nová generace anglických detektivek je víc než důstojným pokračovýním děl autorů jako A. Christie, D. Sayersová, G.K. Chesterton ale třeba i A. C. Doyle. Máme tu nového detektiva, kterému nechybí charisma a místy i vtip.
Osudový dotek (2004)
Velice solidní thriller s dost dobrou atmosférou. škoda jen, že je tu pár nelogismů a chybí víc hvězdiček. Ani Aston Kutcher moc nezaujal, byť se dost snažil. Uznávám ale, že jsem ale po dlouhé době hlavnímu "hrdinovi" docela dost i fandil.
Tajemství loňského léta (1997)
Solidní teenage horůrek, nejvíce mě zaujala Gellarová, s kterou to (spoiler) moc dobře nedopadne.
M*A*S*H (1972) (seriál)
Perfektní, i dabing se povedl. Vždy mě to pobaví. Největší síla tohohle seriálu je v tom, že je tak lidský.
Tajemství loňského léta 2: Rok poté (1998)
Jednička byla lepší, ale ani tohle není zdaleka tak špatné. V rámci teenage hororů slabší nadprůměr.
Butch a Sundance: Začátky (1979)
Pořád ještě slušné, ale na původní film Butch Cassidy a Sundance Kid to nemá ani zdaleka.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Už jen za ten konec a za tu krásnou píseň bych dal čtyři hvězdičky. Skvělé dialogy (hlavně ty španělské :-), skvělé herecké výkony, správná akce, skvělá celková atmosféra, skvělý film. Velice lituji toho, že jsem tenhle skvost viděl jen v čj. S titulkama to musí teprve být zážitek. Možná taky trochu chybí nějaký titulní záporák, ale to taky odpustím.
Jeho fotr, to je lotr! (2004)
Slabé, velice slabé, nechápu, proč tohle dostalo tak vysoké hodnocení. Scénář nic moc, herci, kteří v jiných rolích excelůjí, se tu ztrapňují (to platí hlavně o De Nirovi a Hoffmanovi, Streisandová se ještě dá, od Stillera jsem nic nečekal a nebyl jsem tak zklamán, závěrečné kameo Wilsona to taky nespasí). Je tu velký propad ve kvalitě po prvním dílu. Vtipy jako umělé prso, spláchnutí psa do záchoda apod. na mě vůbec nezapůsobily.
Blade: Trinity (2004)
Výrazný úbytek kvality. Z Drákuly vůbec nešel strach a i Bladeovi tentokrát chybělo charisma. Nevím jak vám, ale mě nepřišel Hannibal King vůbec vtipný a jeho hlášky mě nudily.
Zamilovaný profesor 2: Klumpovi (2000)
Je to strašná blbost, ale čekal bych, že to bude ještě horší. Asi tak u dvou scén jsem se přecejen zasmál, takže tu jednu hvězdičku dám.