Poslední recenze (35)
Everwood (2002) (seriál)
Prvé dve série mám zhliadnuté a seriály typu Gilmore girls sú moje srdcovky. Možno práve preto, žeby som taký ideálny život v malom mestečku privítala. Neviem, ako sú na tom ďalšie 2 série, podľa toho, čo sa tu píše, nie veľmi dobre ale dávam tomu šancu. Je tam krásne prostredie, sympatickí muži (páči sa mi najmä vzťah medzi Dr. Brown a Dr. Abott) a najmä vtip, ktorý každý diel doprevádza. Je jasné, že nie je možné, aby sa toho toľko dialo v malom mestečku tak obmedzenému počtu ľudí ale kto by chcel pozerať niečo, čo hovorí o každodennej rutine? Filmy a seriály sú tu kvôli tomu, aby veci nadnášali, zveličovali a donútili človeka občas rozmýšľať. A myslím, že zopár pekných myšlienok sa z dielu na diel nájde. Neviem síce ako je to s dabovanými verziami. Pre mňa toto ako oddychovka pekne ujde. A o to mi pri pozeraní ide v hlavnej miere.
Gravitace (2013)
Vizuálne orgie. Kto má rád sci-fi a (takmer) one-man-show nadžánrovky si príde na svoje. A že v spojení to vyznieva takmer neuveriteľne. Preto musím súhlasiť s názormi, že skutočný zážitok z tohto filmu môže mať len ten, čo ho vidí v kine. Posledná scéna nemohla byť symbolickejšia ak by bola hocaká. Vôbec mi nevadí, že všetko šlo v podstate nalinajkovane, bez odbočiek (iné tomu filmu nedovolila stopáž, za čo vlastne ďakujem), pretože ako celok je to úplné a dokonca s výpovednou hodnotou. To si o sebe mnoho podobne dobre hodnotených filmov nemôže povedať ;)
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Film, ktorému dávam plný počet hviezdičiek z dôvodu veľmi prozaického a to konkrétne, že ma na takmer 2 hodiny vytrhol z reality a, neskutočne rozosmial, prekvapil, rozplakal, ohúril a herecky očaril. Od komédie viac neočakávam. Tá piata je naozaj za jeden zo záchvatov smiechu, pri ktorom som si musela dať pauzu :) Odporúčam ako skvelý oddych.