Recenze (283)
Psanec Josey Wales (1976)
Chtěl bych se naučit takhle plivat ... Clint Eastwood v nejdrsnější podobě.
Hvězdný prach (2007)
Akční, napínavá, výpravná pohádka s nadsázkou, která mě velmi překvapila a ani chvíli nenudila !
Sedmikrásky (1966)
u některých vyzdvihovaných filmů nechápu, proč jsou vyzdvihovány .))
Moderní doba (1936)
Tyto staré filmy se těžko hodnotí, kdybych přihlédl na dobu, kdy vzniknul a na společnost, která tehdy byla, neváhal bych dát plný počet. Ale když jsem se na to díval, prakticky mě to většinu času nudilo a zasmál jsem se jen párkrát, můj humor je asi jinde.
Cesta do fantazie (2001)
Anime mě nikdy moc nechytalo a ani nechápu, čím je to tak kultovní a vysoce hodnocené. Některé dějové věci bych nechápal ani jako malé dítě.
Na život a na smrt (2013)
Když pominu až velkou odolnost vojáků, který je však zakryta mnoha zraněními, je tento film jedním z nejlepších válečných přestřelek co znám! Jak syrově děsivé !
Vánoční sen (1944)
Na tu dobu revoluční.
Černý Petr (1963)
Film je příjemný, reálný, vystihující reálné problémy, avšak herecké výkony a scénář jsou na takto kultovní film až překvapivě "zajímavé".
Vynález zkázy (1958)
No tak to byla podívaná, vizuál filmu mne chvílemi zajímal víc jak příběh. Kulil jsem oči, a co lidé v 50. letech? Příjemný film na plný počet. (ač si mě hrdina tím, že nechal ve štychu chobotnici, posádku ponorky, která ho zachránila a samotného profesora :D )
Duch nad zlato (2013) (TV film)
Logické myšlení postav je největší mínus této, i přes zápory milé, nenápadné pohádky.