Recenze (283)
La cara oculta (2011)
Tak tohle byl originální mazec !!!
Bláznivý Petříček (1965)
Tak zrovna takové typy filmů chci míjet velkým obloukem ... Nudné, nesympatické, chvílemi nelogické, chaotivní. Chápu, že v tom jsou nějaké existencionální myšlenky, a já vyhledávám filmy se vzkazem, ale musí být trochu divácké. Tyhle "artové" snímky mě už dávno nechytaj a pro mě fakt protrpěné. Nechápu proč tento film má takový význam v historii kinematografie..
Lovec jelenů (1978)
Další film o (ne)vyrovnávání se s následky kruté války s důrazem na přátelství. Tento patří mezi ty kvalitní.
Za humny je drak (1982)
Viděl jsem ji jako malé dítě a měl jsem ji rád, protože tam byl konečně vidět drak !!!
Nebe a země (1993)
Působivý film s pěknou hudbou, který ukazuje válku ze strany nevinných = nejvíce trpících.
Bezstarostná jízda (1969)
Film musel mít ve své době opravdu sílu, hlavní herci též skvělí, ale jinak mě film ubíhal spíše pomalu a konec mě docela zklamal.
Vlákna (1984) (TV film)
Až jsem se začal sám bát ...
Po přečtení spalte (2008)
Jak se mi líbí kruté snímky od Coenů, tak se mi moc nesedí jejich komedie. Ano, mělo to docela dobrou komediální zápletku, ale od srdce jsem se zasmál snad jen jednou a po nějaké době u mě film totálně vyšumí.
Nedotknutelní (2011)
Příjemný film o přátelství, bez emočního vydírání a všemožných příkras, doufám, že se žádného remaku nedočkáme. :)
Cesta (2009)
Jelikož moc postapo filmů a neznám a je to můj velmi oblíbený žánr, byl jsem rád za tento film. Pomalé až mrtvolné tempo (stejně jako atmosféra umírajícího světa) se mi líbilo. Přidal bych tam víc vzpomínek a myšlenek. Též mě mrzelo, že jsem očekával jak to dopadne a ono to tak dopadlo. Ale za mě určitě dobrý film, který rád doporučím.