Oblíbené seriály (9)
Červený trpaslík (1988)
Řeknu to takhle.. Je to seriál z roku 1988 a já jsem se k tomu dostala až v roce 2011 a jsem z toho unesená. Co z toho plyne? Britský humor prostě nestárne a tenhle seriál je fenomén právem. Bravo !
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017)
Mandalorian (2019)
Konečně něco, co připomíná ducha Star Wars. Líbí se mi ten minimalismus, co se scén a rozpočtu týče. Má skvělého ducha, příběh i dialogy, což se nové SW trilogii říct nedá. Udržte si to prosím tak.
Final Space (2018)
Dojemný zážitek. Nechybí mu humor ani emoce. Viděla jsem to 2x po sobě:)
Naše planeta (2019)
Teorie velkého třesku (2007)
Děkuji za tento sitkom!
Dexter (2006)
Ou Dexter. To už mluví samo za sebe. Není to jen bezduchá kriminálka, má to něco navíc. A právě to navíc u mě rozhoduje. Když jsem viděla první díl, nikdy bych do sebe neřekla, že budu někdy fandit vrahovi. A nikdy by mě nenapadlo, že budu rozlišovat mezi vrahem a Vrahem. Dexter mě tolik nadchl možná i díky preciznímu Michaelu C. Hallovi a jeho úžasnému hlasovému a vizuálnímu projevu. Jakmile se do toho jednou dostanete, nebudu chtít přestat ! ;)
Pán času (2005)
Musím zásadně změnit svůj názor. První série mě nadchla. Potom jsem byla zklamaná, že změnili doktora, tak moje nadšení opadlo. A moje hodnocení skončilo na pouhých 3 hvězdách. Jenže potom se kvalita sérií jen zlepšovala. Z nového doktora se rázem stal absolutně dokonalý představitel Pána času a netrvalo dlouho a pan Úžasný David Tennant se navždy zapsal do mého pomyslného žebříčku top herců. Bravo seriálu!