Recenze (127)
Francouzský polibek (1995)
milé, jako téměř všechny romantické komedie z 90.let s meg Ryan
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
skvost české televize, brilantní Páni Herci
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
po 30 pátků v r.1994, bezdětní, svobodní, místo pařby s kamarády sedíme tenkrát u TV Nova ( - dnes neuvěřitelné) a hltáme každý díl, po posledním se projevily naplno temné stránky duše.... dnes už bych to asi nezvládla, skvělý seriál..
Přátelé (1994) (seriál)
to už je klasika, zestárla jsem s nimi
Kancl (2001) (seriál)
nejtrapnější seriál na světě, to je bomba, Ricky Gervaise to snad ani nemůže hrát, doporučuji Cemetery Junction
Black Books (2000) (seriál)
to je taky nádhera, můj oblíbenec Many, Gloria!
Červený trpaslík (1988) (seriál)
moje večerníčky na dobrou noc, vivat Lister, vivat Smeg-head Rimmer, díky za dobrou náladu před spaním..
Walk the Line (2005)
další film, který je nutno vidět v originále, a smekám před pěveckými výkony Phoenixe a Witherspoon, kterou jsem do té doby měla za Blondýnku..., Johnny Cash si prý herce vybral sám, škoda jen, že se nedožil premiéry, Phoenixovo ztvárnění je úchvatné, od postojů, trhání hlavou, úchopu kytaru, krásnej hudební film
Pýcha a předsudek (2005)
nemám slov, tenhle film jsem viděla asi 10x, a to historická romantická dramata nejsou zrovna můj šálek, do prkenného pana Darcyho jsem se zamilovala asi po 15 minutách filmu, obzvláště do jeho hlasu, doporučuju vřele jen a jen v originále, nádherná výprava a skladatel Dario Marianelli - klobouk dolů, to je fantazie!
Před soumrakem (2004)
Nevstoupíš 2x do téže řeky. To tady platí, protože film se mi líbil víc než jednička. Dialogy tak přirozené, tak uvěřitelné. Oba zestárlí protagonisté si drží odstup, ale pak napětí mezi nimi graduje a finále s kytarou a zpěvem Niny Simone je famózní. Jen jsem po posledním záběru nevěřícně zírala na obrazovku, co bude za rohem a ono zase nic.. .. vše ponecháno na fantazii a založení diváka - jako v jedničce..