Recenze (139)
Kazatel (2011)
Ono to celé na mňa normálne fungovalo, upíri masakrovali, kňazi sa modlili a ja som sa nenudil, zvláštne.
Hotel Transylvánie (2012)
Mmmmh, tak toto som nečakal! Vynikajúci animák, ktorý zabaví nejednu vekovú kategóriu. Adam Sandler bol brilantný a na sto péro si svoji postavu vychutnával plnými dúškami. Vlastne je to aj vidieť, teda počuť a aj mu to spieva, teda ... spoiler alert! **** a ešte *, tak.
Hluboké hrdlo (1972)
Deep throat to you all!
Ghost Rider 2 (2011)
Nicolas Cage losing his shit again...nice!
Komando (1985)
Leave anything for us? Just bodies....I love him!
Úkryt (2011)
Sú dve veci, ktoré som počas filmu nemohol prijať a to nesympatický hlavný hrdina a koniec snímku, ktorý som si predstavoval skôr v psychologickej rovine. Týmto maličkostiam však sekundovali vynikajúce herecké výkony podtrhnuté v posledných minútach mráz po chrbte behajúcim soundtrackom.
Kocour v botách (2011)
Odporné vajce, nechutné, nesympatické, humus! Vážne rôznorodá záležitosť, ktorá dokopy absolútne nefungovala, však ako by aj mohla, keď tam bolo to odporné vajce! Druhá vec, ktorá mi vadila, bola na dnešnú dobu pomerne slabá animácia, to sa tak isto nedá ospravedlniť. A to vajce!?
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Bolo to presne také ako som čakal, výborné!
Kung Fu Panda 2 (2011)
Pozrieť si pokračovanie druhej pandy som dostal viacmenej príkazom, no musím sa však priznať, že nadšenie mojej priateľky na 60% zdieľam. Kým ona sa bavila na príbehu, ktorý mne prišiel dosť plochý, útržkovitý a naťahovaný, ja som sa nevedel vynadívať na perfektnú spoluprácu snímku s 3D efektom. Neprotestujem, príbeh nebol zlý, hluchých miest bolo málo, dokonca som sa aj zasmial, len som postrádal originalitu prvej časti. Keby som dieťa (za ktoré sa stále pokladám) neodrhnem od plátna oči a všetko prežívam s mäkkým a poddajným hrdinom...takto len slabé dve * a jedna za 3D.
Jsem číslo čtyři (2011)
Sympatické a jednoduché na sledovanie. Netreba sa zamýšľať, stačí len konzumovať...